המלון שאירח את נתניהו: “נתבע את מי שדירג נמוך ולא באמת התארח”

אבי, הבעלים של המלון בו מתארח הזוג נתניהו מאיים לתבוע את מי שדירג נמוך את המלון מבלי שביקר בו: "הגבולות נחצים. זה לא יהרוג אותנו אבל יש גבולות שצריך לשים" • הפריך הטענות שכל המלון נשכר על ידי נתניהו על חשבון המדינה: "היו לפחות עוד 70 אורחים במלון"
חרדים 10
כ"ג אב התשפ"ג / 10.08.2023 18:40

אבי יוחנן, בעלי מלון ‘פנדה’ בו התארחו בנימין ושרה נתניהו במושב נווה אטי”ב הצהיר היום (חמישי), בריאיון לתוכנית ‘מפרקים שבוע’ ברשת ב’,  כי יתבע את מתנגדי הרפורמה שדירגו את המלון נמוך בגוגל, למרות שלא התארחו כלל במלון.

לדבריו, “הגבולות נחצים ואנשים כבר לא רואים את הטוב ואת הרע ואת הנכון ואת הלא נכון. זה לא יהרוג אותנו אבל יש גבולות שצריך לשים”.

הבעלים של המלון, התייחס לביקור ראש הממשלה ואמר, כי הוא “מתרגש, זה כבוד גדול מאוד בשבילי שהוא בא. הם בני אדם כמו כולם והם רוצים לצאת לחופש וזכותם לצאת לחופש וזה מקום שקט ורגוע וזה יפה שהם נופשים בארץ”.

אבי נשאל אם בית המלון נסגר במיוחד עבור משפחת נתניהו – והפריך את הטענות על כך שכל המלון נשכר על ידי נתניהו על חשבון המדינה: “לא סגרנו את המלון, היו לפחות 70-80 אורחים נוספים מלבד משפחת נתניהו”.

על ההיערכות לנוכחותו של נתניהו במלון אמר: “גם אם אני הייתי מתארח במלון שבו ראש ממשלה מתארח, הייתי מתרגש מאוד. אבל זה לא אורח רגיל, יש הרבה מאבטחים, זו לא אישיות שמסתובבת בין האורחים”.

לשאלת המראיינים ברשת ב’ ציין כי לא נפגש עם נתניהו מאחר והוא שוהה בחו”ל בימים אלו.

דיר

דירוג המלון ‘פנדה’ ירד אתמול מ-4.8 ל-4.4 באתר ‘גוגל’, בעקבות ביקורות שליליות שכתבו מוחים נגד הרפורמה המשפטית. “המלון הזה תומך בדיקטטורים תתביישו!” נכתב באחת הביקורות. גולש נוסף כתב: “יש במקום ריח של עבריינית מורשעת ושל נאשם בכתבי אישום חמורים”,.

בתגובה נוספת נכתב: “האם אתם אוהבים מלונות שמשרתים דיקטטורים? אם עניתם כן המלון בשבילכם”. גולשת אחרת טענה: “הייתי אומרת שהמלון הזה מדהים, אבל הוא הפך למבצר של דיקטטור. לא ממליצה”.

בתגובה, כמה גולשי ימין נתנו ביקורת הפוכה: “מלון מעולה! אין צורך להתייחס לכל המטורללים שמנסים לפגוע בפרנסה שלכם. עלובים”, כתב גולש.

העיתונאי קלמן ליבסקינד הגיב: “איזה אנשים מכוערים. עכשיו גם מי שמארח את ראש הממשלה צריך להישאר נטול פרנסה?”.

שעות ספורות לאחר שנכתבו הוסרו חלק מהביקורות שנכתבו, זאת מאחר והאלגוריתם של גוגל זיהה עלייה משמעותית בביקורות ומחשש למתקפת ספאם.

אבי: “עצוב מאוד, היינו דירוג גבוה מאוד של 4.9 והם הורידו אותנו ל-4.4. היו לנו הרבה דירוגים של 5/5 לאורך ההיסטוריה אז קשה להוריד יותר מדי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות