נתניהו שתה קפה עם החיילים, והראה לשרה איך דילג על הגבעות

ראש הממשלה נתניהו, הנופש עם רעייתו שרה בגולן, סייר בחרמון ובתצפית על רמת הגולן: "אנחנו דורכים על שטח שלעולם יישאר בריבונות ישראל" • נפגשו עם חיילי גדוד נח"ל המשרתים במקום, וישבו איתם לשיחה קצרה על קפה
אריה ריבקינד
כ"ג אב התשפ"ג / 09.08.2023 21:38

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה הנופשים בגולן ביקרו היום (רביעי) באתר החרמון, סיירו במקום וצפו על רמת הגולן.

נתניהו ורעייתו נפגשו עם חיילי גדוד נח”ל המשרתים במקום, וישבו איתם לשיחה קצרה על קפה בשטח.

ראש הממשלה: “זה מעורר בי הרבה רגשות, קודם כל של נוסטלגיה – אני כחייל, כמפקד, לפני הרבה שנים הייתי פה הרבה, עם הרבה מבצעים, בעיקר בשלג. נעים להיות פה בשמש ולהסתכל על הפיתוח הנהדר של רמת הגולן שכולנו עמלים עליו; לראות את החיילים הגדולים שלנו, שנתנו לי קפה קטן; ובאמת לדעת שאנחנו דורכים על שטח שלעולם יישאר בריבונות ישראל.

“זה דבר שלא היה מובן מאליו לפני עשרות שנים כששירתי פה, והיום הוא מובן לכולם – וזה דבר חשוב. חוץ מזה, נעים לי להראות לרעייתי שפעם הייתי צעיר והייתי מדלג על הגבעות”.

בספר האורחים של גדוד נמר 405 מחיל התותחנים כתב נתניהו: “מחזקים אתכם במשימתכם החשובה – שמרו על החרמון ושמרו אחד על השני”.

שרה נתניהו כתבה  לבנות הזוג של החיילים והמפקדים: “תמשיכו להיות תומכות וחזקות – כי אתן הכוח של הלוחמים, החברים ובני הזוג שלכם, ותגדלו את הילדים לאהבת העם והארץ – כמו האבות שלהם.” היא חתמה: “ישר כוח! באהבה, שרה נתניהו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות