כמו BDS: מפגיני השמאל פוגעים כלכלית במלון בו נתניהו מתארח

מלון פנדה שבו שוהה משפחת נתניהו ספג שורת תגובות קשות בביקורות בגוגל, לצד הורדת הדירוג וקריאות לחרם על המלון מצד מפגיני השמאל
חרדים 10
כ"ב אב התשפ"ג / 09.08.2023 16:16

מקום האירוח פנדה שבו שוהים ראש הממשלה ומשפחתו סופג ביממות האחרונות תגובות המכפישות אותו ברשת, על ידי אנשי שמאל מהמחאה נגד ממשלת הימין והרפורמה המשפטית, שאף הביאו להורדת הדירוג של המקום בגוגל.

אותם אנשי שמאל כתבו כתובות נאצה, גם באנגלית – כדי לפגוע במקום בו מתארחים תיירים מחו”ל, אף הודיעו כי לא יגיעו להתארח במקום, וכל זאת רק בשל העובדה שראש הממשלה נתניהו שוהה במקום לחופשה פרטית עם משפחתו.

לפניכם מספר דוגמאות של תגובות: “המלון תומך דיקטטורה! וחוסם גישה לליברלים. ראוי להימנע ממנו”. תגובה נוספת: “מלון נפלא לאירוח דיקטטורים. אם אתה מנהיג שנוא על עמך. כאן תמצא שלווה רחוק ומנותק מנתיניך”.

גולש אחר הודיע: “גם בעבור 100 ש”ח ללילה לא אגיע למלון שמארח את הורס המדינה. תתנחמו בקהל ביביסטי שיפצה על כך. רק תכינו עבורו מספיק כיסאות פלסטיק”. גולשת אחרת טענה: “הייתי אומרת שהמלון הזה מדהים, אבל הוא הפך למבצר של דיקטטור. לא ממליצה”.

הפרשן הפוליטי עמית סגל הגיב במילה אחת: “BDS”. העיתונאי קלמן ליבסקינד הגיב: “איזה אנשים מכוערים. עכשיו גם מי שמארח את ראש הממשלה צריך להישאר נטול פרנסה?”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות