סוכל ניסיון חיסול של עבריין: המתנקשים נתפסו בדרך לבר מצווה

בעקבות מידע שהתקבל על עבריין, המשתייך לארגון פשיעה בדרום, שמקיים בר מצווה לבנו - המשטרה נערכה לסיכול חיסול, לאור הגעת גורמים פליליים רבים לאירוע • שלושה חשודים נעצרו בתום מרדף ברכב משוכפל, ובתוכו נמצאו, בין היתר, מפתחות לרכב מוסתר שאמור לשמש כרכב מילוט
חיים טוויל
כ"ב אב התשפ"ג / 09.08.2023 11:22

המשטרה סיכלה הלילה (רביעי) ניסיון חיסול שלפי החשד תוכנן לצאת לפועל בזמן אירוע בר מצווה שקיים עבריין לבנו, באולם אירועים סמוך לקריית גת.

בעקבות מידע שהתקבל במשטרה על האירוע, נערכה משטרת קריית גת, בשיתוף כוחות נוספים, לסיכול החיסול ולמניעת ניצול הזדמנות לפגיעה, לאור הגעתם של גורמים פליליים רבים שלקחו חלק באירוע.

במהלך ההיערכות, התקבל מידע על חוליית חיסול המונה שלושה חשודים. כוחות המשטרה שהיו פרוסים בשטח החלו לבצע פעילות התקפית, במהלכה הצליחו לאתר את החשודים, כשהם ברכב משוכפל.

החשודים החלו להימלט בצורה פראית על כביש 35, תוך ניגוח ניידות – והשוטרים נאלצו לבצע ירי לעבר הרכב, על מנת לעצור אותם.

עם מעצרם של שלושת החשודים, בשנות ה-20-30 לחייהם, תושבי הדרום, התבררה זהותם כמי שנמצאים בסכסוך דמים עם אותו עבריין שקיים את האירוע באולם, וכן עם עבריינים נוספים שהגיעו לחגוג עמו.

מבדיקת הרכב עלה, כי מדובר ברכב משוכפל, עליו הותקנו לוחיות זיהוי שונות, וכן נתפס רחפן נפץ שלפי החשד אמור היה לסייע בהוצאה לפועל של ניסיון החיסול.

עוד נתפס מפתח לרכב נוסף, שבהמשך הלילה בסריקות שערכו השוטרים, אותר כשהוא מוסלק בין השיחים בשטח פתוח, ולפי החשד אמור היה לשמש את החשודים כרכב מילוט.

החשודים הועברו להמשך חקירה במשטרת קריית גת, והיום יובאו בפני בימ”ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

מפקד תחנת קרית גת, סנ”צ שלומי דראי, “השינויים האחרונים במפת הפשיעה, יצרו סכסוכים חדשים שחייבו אותנו לעדכן את הפעילות המבצעית ולהערך באופן ממוקד נגד כל סכסוך במטרה לסכל כוונות פגיעה ולשמור על חיי אדם. כך פעלנו גם הלילה, כאשר הבנו שאותו אירוע פרטי הוא פוטנציאל להוציא לפועל פגיעה משמעותית בחיי אדם, גם לאור אירועים דומים שראינו בעבר, וללא ספק הפעילות הוכיחה את עצמה עם סיכול ממוקד של חולייה מיומנת המורכבת מעבריינים משפיעים, שהצטיידו ברכב משוכפל, רכב מילוט, רחפן ולפי החשד אמצעים נוספים שנמצאים כעת בחקירה. נמשיך לפעול בנחישות אל מול העבריינים בכל זמן ומקום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות