חיים לוינסון הקניט את ינון מגל: “ערוץ של חרד”לים ושבאבניקים”

ינון מגל תקף בשידור ב-103FM את חיים לוינסון: "אני נציג של העם, אתה וקודמך לכיסא מלקקים לאליטה השמנה והשבעה, משרתים את בעלי ההון שמחרימים את כל העם" • לוינסון לא נותר חייב
אבי כץ
כ"א אב התשפ"ג / 08.08.2023 13:32

מגיש ‘הפטריוטים’ בערוץ 14 ינון מגל, ועיתונאי ‘הארץ’ חיים לוינסון, התעמתו גם היום (שלישי) חזיתית בתוכניתם ברדיו 103FM – ולוינסון זלזל בערוץ 14, בו מככב מגל.

אריק דביר מנסה לרקוד על שתי החתונות. האם הצליח לו? • צפו

היה זה מגל הצהיר בשידור על החשיבות של ערוץ 14 ושל החרם נגד שטראוס ואמר: “אני נציג של העם, אתה וקודמך לכיסא (-בן כספית) מלקקים לאליטה השמנה והשבעה, משרתים את בעלי ההון שמחרימים את כל העם”.

על כך הגיב חיים לוינסון: “כל העם? אתה מייצג ערוץ של כמה חרד”לים ושבאבניקים”.

לפי דיווח באתר ice, רק על פי נתוני אתר ‘נתק אותי”, נכון לבוקר יום שני ה-7.8 נשלחו סביב ה-6,200 בקשות לניתוק לחברת תמי 4: באמצעות טופס מקוון באתר או באפליקציה (בערך 4,500 בקשות לניתוק), בשיחה ישירה מהאתר (בערך 1,800 שיחות) אל שירות לקוחות תמי 4 לשם התנתקות מהשירותים.

נמרוד ברדוגו, הבעלים של אתר ‘נתק אותי’ נמסר ל-ice: “בימים האחרונים חלה עלייה קיצונית בכמות בקשות הניתוק שנשלחו לחברת שטראוס עבור השירותים של חברת תמי 4 דרך אתר נתק אותי. מורגש שחלק גדול מהציבור לא אהב את מהלכה של חברת שטראוס והחליטו לעשות צעד מיידי ולהתנתק מהשירותים המתמשכים של החברה.

“חווינו באתר ‘נתק אותי’ גלי מחאה בשנים האחרונות נגד גופים גדולים במשק אבל מעולם לא הרגשנו כעס ועצב כל כך מכיוונם של הצרכנים שמרגישים סוג ב’. צרכנים הרגישו פגיעה אמיתית במהלך שעשתה קבוצת שטראוס ומעבר להתנתקות מתמי 4, אנחנו מרגישים את זה בתגובותיהם הזועמות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות