הקוסם יעבור ניתוח בשל פעלול שהשתבש: “מאבד את היד שלי”

בשל פעלול שהשתבש: הקוסם ואומן החושים חזי דין חשף כי הוא עומד בפני ניתוח בהול בעמוד השידרה בעקבות נפילה לא נכונה מגובה של כ-30 מטר
אבי כץ
כ"א אב התשפ"ג / 08.08.2023 10:46

הקוסם חזי דין חשף בפוסט שפרסם הבוקר (שלישי) בחשבונות שלו ברשתות החברתיות, כי הוא עומד בפני ניתוח מורכב בעמוד השדרה באופן בהול, מאחר והוא מאבד קורדינציה וסובל מנימולים בשל מכה חזקה שקיבל בחודש יוני שעבר במהלך אחד מפעלוליו.

אריק דביר מנסה לרקוד על שתי החתונות. האם הצליח לו? • צפו

“נתחיל מהסוף, בשורות לא משהו. אני נאלץ לעשות באופן בהול ניתוח מורכב בעמוד השדרה כי אני מאבד את היד שלי, כן, לא פחות! ואיך אגיד, לאבד את היד (ובפרט במקצוע שלי) זה לא כיף.

“נחזור להתחלה. ביוני שנה שעברה ביצעתי את ה’אקסטרים’ האחרון שלי, כשתלו אותי הפוך ממנוף בגובה, בין מלתעות ברזל בוערות”, כתב אומן האשליות בן ה-43. “כבר חפרתי בכל מקום שבשונה מה’אקסטרימים’ שביצעתי לפני עשור, כאבא לילדים זה היה הדבר הכי לא אחראי לעשות ונשבעתי שלא יהיו עוד חירפונים כאלה.

“הנפילה מהמלתעות מגובה של כמעט 30 למזרון ענק חייבת להיות מדוייקת, ועל המזל, מה שהיתה אמורה להיות קפיצת/נפילת הסיום לסיפור האקסטרימי שלי – שממנו אני יוצא בריא ושלם חרף כל מה שסיכנתי את עצמי, השתבשה וחטפתי מכה עצומה בעמוד שדרה הצווארי.

“במשך שנה אני סובל מכאבים לא הגיוניים וחי על משככי כאבים. מי שמכיר אותי ממש מקרוב מכיר את הישיבות העקומות שאני מנסה לסגל כדי להקל איכשהו על הכאב. אבל רק כשהתחילו הנימולים ביד וכשפתאום שמתי לב שאני מאבד קורדינציה, הבנתי שזה לא משהו שיחלוף”.

בבדיקות שנערכו לו נמצא, כי “חוליות בעמוד השדרה הצווארי זזו לכדי כך שהן לוחצות לי על עצבים וגורמות נזק בלתי הפיך. הרופא אמר דחוף לחדר ניתוח. ונקווה לטוב. אז אני עוצר את הכל ומבטל מה שיש בזמן הקרוב. וכמו תמיד אני אופטימי. בספטמבר אני שוב עומד על הבמה. מילה שלי!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות