החל ממחר: שטח הרחצה המוכרז בחוף צאנז הנפרד בנתניה – יורחב

ראש עיריית נתניה ביקשה - משה ארבל אישר את ההרחבה • ראש העיר ביקשה ממהנדס העיר במסגרת התב"ע החדשה שתוכננה בחוף צאנז לתכנן גם מעלית לים
אריה ריבקינד
כ' אב התשפ"ג / 07.08.2023 14:54

לבקשת ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, חתם היום (שני) שר הפנים משה ארבל על בקשת ראש העיר להגדלת שטח הרחצה המוכרז בחוף צאנז – הכרזה שכבר מחר תיכנס לתוקפה.

חוף צאנז בנתניה הפך להיות חוף נפרד מרכזי לכלל אוכלוסיית החרדים ברחבי הארץ, הנוהרים אליו מדי יום ביומו.

בשל הרצון לדאוג לשלומם ובטיחותם של המתרחצים, החליטה ראש העיר, בשיתוף עם הגורמים המקצועיים, להגביל את מספר הנכנסים לחוף, אולם כיום מורשה כל אזרח מנתניה וגם מרחבי הארץ להיכנס לחוף ללא הגבלה מספרית.

העירייה תגברה בחוף תוספת מצילים, תוספת פקחים ושוטרים בשכר, לשמירה על שלום המתרחצים.

החל ממחר כאמור יורחב חוף הרחצה בעקבות בקשתה של ראש העיר.

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר: “אני שמחה על כך שהחופים בנתניה הם כל כך נקיים ואטרקטיביים ומושכים אליהם קהלים ומבקרים מכל רחבי הארץ. אני מברכת על היענותו של שר הפנים לפנייתי על מנת להרחיב את חוף צאנז על מנת שהציבור החרדי יוכל ליהנות מהחוף”.

בנוסף, ראש העיר ביקשה ממהנדס העיר במסגרת התב”ע החדשה שתוכננה בחוף צאנז לתכנן גם מעלית לים. יש לציין שזאת ייעשה למרות שהחוף מצוי בבעלות המדינה והמדינה היא זו שחייבת להנגיש את מוסדותיה.

עיריית נתניה משקיעה בחופים מכספי הארנונה של תושבי נתניה עשרות מיליוני שקלים בשנה כאשר היא מקבלת תמיכה מזערית של פחות מ-10% ממשרד הפנים או ממשרדי הממשלה לתחזוק החופים.

בעקבות אישור הרחבת החוף הנפרד, אמר שי גליק, מנכ”ל בצלמו שפנה לשר בנושא: “אני מברך את שר הפנים ידידי משה ארבל וראש העיר נתניה מרים פיירברג שפעלו לטובת הציבור.

“הגיע הזמן שהציבור החרדי יזכה להינות ממשאבי הטבע והחופים בצורה מכובדת ובטיחותית.נמשיך לפעול למען הרחבת החופים הנפרדים וזכויות כלל אזרחי ישראל ובפרט הציבור הדתי והחרדי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות