מחדל ביטחוני: יאיר נתניהו שוהה בחו”ל תחת מעקב חוקרים פרטיים

בנו של ראש הממשלה השוהה בחו"ל בחודשים האחרונים נתון תחת מעקב של חוקרים פרטיים • ביקורת חריפה על השב"כ: לא עושה די • השב"כ: "האירוע מוכר וטופל על ידי גורמי הביטחון"
חרדים 10
כ' אב התשפ"ג / 07.08.2023 00:23

יאיר נתניהו,  בנו של ראש הממשלה, השוהה בחו”ל מזה מספר חודשים נתון תחת מעקב רצוף של חוקרים פרטיים שנשכרו ככל הנראה על ידי גורמים הפעילים במחאות השמאל. זאת, כאשר הוא מאובטח על ידי שירות הביטחון הכללי, אולם השב”כ לא עושה די למניעת התופעה. כך דווח הערב (ראשון) מוטי קסטל בערוץ 14.

אריק דביר מנסה לרקוד על שתי החתונות. האם הצליח לו? • צפו

לפני מספר חודשים, עת שהה יאיר נתניהו באתר נופש בפוארטו ריקו הגיע למקום חוקר פרטי לפחות פעמיים, ניסה לשכור חדר במקום ולהתחקות אחריו.

מעקב אחר אישיות מאובטחת הינו דבר חמור שתוצאותיו אף יכולות לזלוג לידי גורמים עוינים או ארגוני טרור.

עקיבא ביגמן, כתב ערוץ 14,  פרסם בעבר כי החוקר שתיעד את בנו של ראש הממשלה ניסה לשכור חדר באתר הנופש, על שם אדם שמעורב במחאות נגד הרפורמה המשפטית, אולם מאחר וכרטיס האשראי שהוא הציג לא עלה בקנה אחד עם הפרטים שלו, הוא הלך וחזר למחרת.

לאחרונה, עת שהה נתניהו בחוף הים במיאמי הבחינו מאבטחיו שוב באדם המצלם אותו. כשניגשו אליו התברר כי מדובר בחוקר פרטי.

גורמים מדיניים המעורים בנושאי אבטחה ששוחחו עם ערוץ 14, מתחו ביקורת חריפה על התנהלות השב”כ, שלא עושה די כדי להבין מי עומד מאחורי המעקב, מי המממנים והיוזמים של התופעה המסוכנת, או נוקטים בניסיונות ממשיים כדי לבלום אותה.

מהשב”כ הגיבו: “מכוח החלטת ועדת השרים, מופקד השב”כ על אבטחת משפחתו של ראש הממשלה. שירות הביטחון הכללי פועל באופנים שונים, גלויים וחסויים, לשם מימוש משימה זו. האירוע מוכר וטופל על ידי גורמי הביטחון. מעבר לכך איננו מתייחסים לסידורים ופעולות אבטחה בארץ ובחו”ל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תזכירו לי למה מאבטחים אותו?
    07/08/2023 13:10
    מירו רגב
  1. עד שהוא נעלם מהארץ למה ממשיכים לאבטח נונסטופ את יאיר “הנסיך”??
    מתי פעם אחרונה איבטחו “ילד” בן 30+??
    1. שישאר לנצח בארה”ב
    2. שנפסיק לשלם על האבטחה שלו, אם אבא שלו רוצה שישלם מהכיס שלו לשומר ראש