וואו: מלכות, אושי לנדסמן ו-13 זמרי חתונות מובילים על במה אחת • צפו

חתונה בבני ברק כבר ראיתם? 13 זמרי החתונות המובילים בקליפ אחד, עם מקהלת 'מלכות' ואושי לנדסמן • הלחנים מן הגורן ומן היקב, חדשים עם ישנים, קצרים וארוכים, מבוצעים בדואטים מפתיעים ועיבודים סוחפים וחדשניים
דב למל
י"ט אב התשפ"ג / 05.08.2023 23:16

תקראו לזה ‘הקליפ הארוך ביותר’, ‘ הקליפ הצבעוני ביותר ‘, או ‘הקליפ הלא צפוי ביותר ‘. איך שלא תרצו, אלו פניה של חתונה בבני ברק.

חתונה בבני ברק היא מקור שמחה ואנרגיה שאין להן סוף, צבעוניות וצלילים ללא גבול ומידה ותעשייה שלא מפסיקה להפתיע את עצמה מדי ערב.

כך, מדי יום, עם דמדומי חמה, אי שם בצומת הרחובות שלמה המלך & עזרא או באולמי שמחות אחרים הממלאים את עיר התורה והחסידות, מתכנסים עשרות זמרים, קלידנים, הרכבי תזמורות מכל הסוגים והמינים וכמובן מקהלות נבחרות, ומקפיצים עוד רחבת ריקודים.

הפעם, התכנסו למחרוזת אחת 13 הזמרים המובילים בשוק החתונות הבני-ברקי לקליפ אחד ארוך ומאלף בניצוחו ועיבודו של אמן החתונות הפופולארי והאנרגטי אושי לנדסמן, תחת שרביט ההפקה של מקהלת ‘מלכות’ המורחבת, כשפנחס ביכלר אמון על הפלייליסט, המאסטרטגיה וכמובן על העיבוד הקולי.

ברשימת הזמרים עולים כאן בזה אחר זה מנדי וייס, שרוליק קלצקין, יוסל לייפער, שוכי גולדשטיין, משה שטקל, אבריימי לונגר, יואלי דווידוביץ, אהרלה סאמט, מוטי גולדמן, אושי פרוש, חיים פולק, יוסל’ה קרישסבקי ויואלי קליין שחותם את המחרוזת.

הלחנים מן הגורן ומן היקב, חדשים עם ישנים, קצרים וארוכים, מבוצעים בדואטים מפתיעים ועיבודים סוחפים וחדשניים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חזק מאוד
    06/08/2023 11:30
    אבי מזרחי מתופף
  1. תצליחן