ח”כית מעוצמה: דין בנימין כדין ת”א! למה עצרתם יהודי שהגן על חייו?

לימור סון הר מלך רותחת: "כאשר סייר בטחון בתל אביב מחסל מחבל הוא זוכה לתשואות, אבל כשיהודי מגן על חייו בבנימין מפני המון ערבי הקם להורגו הוא נעצר בעודו פצוע" • מנכ״ל חוננו: "במקום להעניק לו צל״ש, פצוע ראש מתאושש מניתוח עם שוטרים לידו בסטטוס עצור? לאן הגענו?"
אריה ריבקינד
י"ט אב התשפ"ג / 05.08.2023 22:59

ח”כ לימור סון הר מלך מעוצמה יהודית תקפה הערב (מוצאי שבת) את מערכת הביטחון, בגין היחס המפלה, לטענתה, שקיבלו המתיישבים המעורבים בתקרית שבה נהרג פורע פלסטיני.

עוזר פרלמנטרי לשעבר של אחד מחברי הכנסת בעוצמה יהודית הוא אחד משני העצורים בפרשה.

“דין בנימין כדין תל אביב! כאשר סייר בטחון בתל אביב מחסל מחבל הוא זוכה לתשואות מכל גורמי הביטחון, אבל כשיהודי מגן על חייו בבנימין מפני המון ערבי הקם להורגו הוא נעצר בעודו פצוע”, אמרה הח”כית.

“מציעה למערכת הבטחון להפנות את כוחותיה לטיפול בקני הטרור במקום לרדוף את תושבי בנימין האוחזים במסירות בארצנו!”.

זו הפעם השניה שסון הר מלך תוקפת את מערכת הביטחון השבוע:  בשבוע החולף היא תקפה את שר הביטחון יואב גלנט ואלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס בגין היחס הקלוקל לשיטתה שבו הם נוקטים כלפי המתיישבים. “הייתי מעדיפה שר ביטחון אחר”, צייצה בחשבון הטוויטר שלה.

חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד הגיבה על מעצר היהודים שפעלו מול הפורעים הפלסטינים בכפר בורקא בכניסת השבת: “מחבל רוצח סדיסט מג׳נין. ה׳ ייקום דמו של הגיבור אמיר חן. כך הטרוריסטים. בדיוק כמו 80 פלסטינים שתקפו ופצעו באבנים יהודים שרעו צאן. ואנחנו במלוא הטירוף עוצרים יהודים שהגנו על עצמם. אנחנו משחקים לידיים של המחבלים. פשוט נורא. במקום להבהיר שדמם של יהודים אינו הפקר גם לא של המתיישבים”.

שמואל מידד (זנגי), מנכ״ל חוננו, הגיב הערב על האירוע הקשה בבנימין ועל מעצר המתיישב שנפצע קשה מסלע והגן על חייו בירי: ״אני בוש ונכלם שהערב אני צריך לשלוח עורך דין שייצג בבית המשפט גיבור שהציל את עצמו ואזרחים נוספים תוך סיכון חייו.

“במקום להעניק לו צל״ש, פצוע ראש שוכב בטיפול נמרץ מתאושש מניתוח עם שוטרים לידו בסטטוס עצור?? לאן הגענו??”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות