פשיטה על השוק האפור: הקורבנות לקחו הלוואות ונסחטו באיומים

להב 433 ביצע בשבועות האחרונים חקירה סמויה נגד בני משפחה מכפר נאעורה בחשד שניהלו בשנים האחרונות קו הלוואות בריבית - והטילו מורא ופחד על הלווים שלא עמדו בהחזר • הם גם הפיצו סמים מסוכנים, ביצעו עבירות הלבנת הון, ולא דיווחו לרשויות המס על הכנסותיהם
חיים טוויל
ט"ז אב התשפ"ג / 03.08.2023 13:19

המאבק בפשיעה בחברה הערבית: שוטרי היחידה לאכיפה כלכלית (אכ”ל צפון) בלהב 433 עצרו אתמול (רביעי)  בני משפחה מכפר נאעורה בחשד לניהול קו הלוואות בריבית וסחיטה באיומים של הקורבנות שלא עמדו בהחזר ההלוואות.

בואו לגלות גם אתם דברים שלא ידעתם על חלבון וכושר • צפו

המעצר בוצע לאחר ששוטרי אכ”ל צפון בלהב 433 ניהלו בשבועות האחרונים חקירה סמויה נגד בני משפחה מכפר נאעורה, בחשד שניהלו בשנים האחרונות קו הלוואות בריבית והטלת מורא ופחד בקרב הלווים שאינם עומדים בהחזר ההלוואות.

מהחקירה עלה, כי החשודים – בני משפחה מכפר נאעורה, סחטו באיומים את הקורבנות ובני משפחותיהם.

עוד עולה מהחקירה, כי החשודים ניהלו מערך הפצה וסחר של סמים מסוכנים מסוג קריסטל ו-MDMA.

החקירה התנהלה בשיתוף עם הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, פקיד שומה חקירות מס הכנסה חיפה ומשטרת מחוז צפון. מהחקירה עלה, כי החשודים לא דיווחו לרשויות המס על הכנסותיהם וכן עולה חשד לביצוע עבירות של הלבנת הון בסכומים של מאות אלפי שקלים.

אתמול החקירה הפכה לגלויה עם מעצרם של החשודים, והם הובאו לחקירה במשרדי היחידה. במהלך חיפושים שנערכו בבתי החשודים נתפסו רכבי יוקרה, כספים ומסמכים רבים נוספים.

הבוקר החשודים הובאו לדיון בהארכת מעצרם בבימ”ש השלום בנצרת.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    להאכיל אותם בסמים שנתפסו עד שימות...ימח שמם וזכרם...
    03/08/2023 16:08
    ממסד מושחת
  1. להאכיל אותם בסמים שנתפסו עד מוות..

  2. עונש מינימום 15 שנים. לא 15 ימים
    08/08/2023 20:44
    לילי
  3. בתי המשפט נותנים עונשים קלים