העיתונאי מ’הארץ’: ‘צריך להוסיף כמה חופים נפרדים לבין הזמנים’

רק כעשרה אחוזים מהחופים המוכרזים בישראל הם חופים נפרדים המיועדים לציבור הדתי והחרדי - ומה שקורה שם נורא • עיתונאי 'הארץ': "צריך להוסיף כמה חופים נפרדים רק לבין הזמנים. זה לא סביר הדבר הזה"
אבי כץ
ט"ו אב התשפ"ג / 02.08.2023 17:14

איש התקשורת אבי רבינא פרסם היום (רביעי) תיעוד מחוף הים הנפרד באשדוד בו נראים מאות בני אדם מצטופפים בשטח קטן וכתב כי המצב חייב להשתנות.

בואו לגלות גם אתם דברים שלא ידעתם על חלבון וכושר • צפו

רבינא כתב: “רק כעשרה אחוזים בלבד מהחופים המוכרזים בישראל הינם חופים נפרדים המיועדים עבור הציבור הדתי והחרדי, זאת בעוד הציבור הדתי והחרדי גם יחד מגיעים ל-23% מהאוכלוסייה. זה חייב להשתנות!”.

עיתונאי ‘הארץ’ ומגיש רדיו 103 חיים לוינסון העיר: “כן, אבל רק חצי מהחרדים הולכים לים ביום נתון בגלל ההפרדה ככה שזה כמעט 10 אחוז ל-10 אוכלוסיה”.

בהמשך הסכים עם דבריו וכתב: “דעה: ידידי אבי צודק. צריך להוסיף כמה חופים נפרדים רק לבין הזמנים. זה לא סביר הדבר הזה”.

רבים מהגולשים החילונים תקפו את הדרישה. “תקשיב תועמלן, בארצות הברית של אמריקה חיים חרדים רבים”, כתב אחד מהם. “אין שם שום חופי ים בהפרדה ושום מקומות בהפרדה. אתה יודע איך הם חיים שם? מצויין. מה שטוב לאירופה וארצות הברית, טוב כאן. ובפעם הבאה שאתה תטען ש”זה רק מעט ולא יבוא על חשבון הציבור החילוני”, הנה אתה מוכיח שהציבור החרדי רוצה להשתלט”.

בעקבות התגובות האנטי חרדיות, כתב רבינא: “מבקשים בתגובות שנתנצל על זה שאנחנו נושמים כאן. אז כן, דווקא עכשיו מיליוני יהודים דתיים וחרדים דורשים גם הם קצת חוף כשר בחופשה. בקשה לגיטימית במדינה יהודית, שלא באה על חשבון איש מהמגיבים. הנציגים חייבים להתעורר וליישם את מה שכבר הובטח בהסכם הקואליציוני”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות