‘ציוץ ‘אמרתי לכם” • הסוקר שלמה פילבר חוגג: “נקמה מגישים קרה”

לאחר פרסום הנתוני של הלמ"ס לפיהם חלה עלייה בשיעורי התעסוקה בקרב גברים חרדים - הסוקר שלמה פילבר, מבעלי 'דיירקט פולס', הזכיר ש"צבא של דוקטורנטים ו'מומחי כלכלה' תקף אותי - כשקרן, ממציא נתונים" , כאשר כבר לפני 8 חודשים זיהה את המגמה
אבי כץ
ט"ו אב התשפ"ג / 02.08.2023 17:01

הסוקר שלמה פילבר, מבעלי חברת המחקרים ‘דיירקט פולס’, התייחס היום (רביעי) לנתוני הלמ”ס על העליה בתעסוקת חרדים – והסביר מדוע “נקמה מגישים קרה”.

בואו לגלות גם אתם דברים שלא ידעתם על חלבון וכושר • צפו

“לפני 8 חודשים”, כתב פילבר, “בעקבות עוד סערה תקשורתית פוליטית צינית על ‘החרדים הטפילים’ שלא עובדים, צייצתי את הדברים הבאים: ‘לצערי, אין היום בשום גוף רשמי של מדינת ישראל נתונים מעודכנים על השנתונים האחרונים. (גילאי 28-33). המהפכה מתרחשת מתחת לרדאר כשהפוליטיקאים ממשיכים להפריח סיסמאות ונתונים ישנים ולא מעודכנים'”.

הוא ציין, כי בתגובה לדברים שכתב אז, לפני 8 חודשים, “צבא של דוקטורנטים ו’מומחי כלכלה’ תקף אותי – כשקרן, ממציא נתונים, אחד שלא מבין ועוד שלל קלישאות שחצניות”.

פילבר הוסיף וסיפר כי אחד המגיבים, “מרצה וחוקר באוני’ העברית”, הגדיל לעשות וערך קמפיין נגדו והזהיר את עוקביו “משקר בוהק לפנייך”.

את דבריו חתם פילבר:”ללמדכם, תארים מפוצצים אינם תמיד ערובה לנתונים נכונים. או כמו שאמרנו בעבר – הראשונים לזהות”, כשהוא מתכוון ש’דיירקט פולס’ תמיד מזהה את המגמות לפני כולם, כפי שאכן התרחש לפני הבחירות לכנסת.

מנתוני הלמ”ס שפורסמו היום עולה כי חלה עלייה בשיעורי התעסוקה בקרב גברים חרדים, כאשר לפי הנתונים תעסוקת גברים חרדים עלתה ב2.5% לשיעור של 55.5% – הנתון הגבוה מזה עשור.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות