לבד ביער: תלמידי ישיבות בעלזא התלהבו מסוסי המשטרה • צפו

כ-200 תלמידי ישיבות של חסידות בעלזא השתתפו ב'יום קהילה' של המשטרה • הם צפו בפעילות של המסוק המשטרתי, רחפנים, יחידת האופנועים, ופרשים • גם מפקד מרחב ציון, תנ"צ רונן עובדיה, הגיע במיוחד לברך את החסידים
חיים טוויל
ט"ו אב התשפ"ג / 02.08.2023 15:26

כ-200 תלמידי ישיבות של חסידות בעלזא השתתפו ב’יום קהילה’ של  משטרה במסגרת ימי הקמפ של התלמידים.

בואו לגלות גם אתם דברים שלא ידעתם על חלבון וכושר • צפו

זו כבר מסורת כאשר מאות תלמידים נחשפים לפעילות המשטרה באופן ישיר,במסגרת ‘יום קהילה משטרה’ שהותאם לבואם של תלמידי הישיבה על ידי רס”ר נתנאל תורג’מן, השוטר הקהילתי של שכונת חפציבה והקריה החרדית בבית שמש.

שוטרי תחנת בית שמש מתמודדים בכל יום עם אתגרים יחודיים לציבור החרדי וידיהם עמוסות עבודה.

השוטרים, בראשותו של רס”ר תורג’מן, לקחו פסק זמן וארגנו מפגש מרתק שבו נחשפו חסידי בעלזא לפעילותם של השוטרים ולאמצעים שונים הנועדים לשמור על ביטחונו של הציבור כולו.

מסוק של היחידה האווירית שהיה בסיור באזור חלף מעל ראשי תלמידי הישיבה, כשהוא מפעיל את מערכת הכריזה והטייסים ברכו את תלמידי הישיבה על השתתפותם ביום המיוחד.

המסוק משך תשומת לך מרובה מצד הבחורים.

ההפתעה גברה כאשר רחפן של יחידת הסיור הירושלמית הפליא לרחף בקרבת התלמידים ומפעילו הסביר להם את היכולות הרבות שיש לו בשמירה על בטחון הציבור ביום ובלילה.

פרשי מחוז ירושלים שהגיחו מבין העצים גרמו לציבור התלמידים לסקרנות רבה. רבים מהם התעניינו ביכולם של הסוסים להיות חלק מהזרוע המבצעית של המשטרה וקיבלו הסברים על תרומתם בחיפוש נעדרים ובטיפול באירועים מורכבים עתירי קהל.

 

יחידת האופנועים של מחוז ירושלים הדגימה לתלמידים את הדרך המבצעית להתמודדות עם ארוע מורכב של פעילות חבלנית והסיירים הדגישו לתלמידים את המיוחדות והמהירות שהם מגיעים לכל ארוע מסוג זה על מנת לעצור אותו בתחילתו, ולמנוע פגיעה בחיי אדם.

מפקד מרחב ציון, תנ”צ רונן עובדיה, הגיע במיוחד לברך את החסידים. תנ”צ עובדיה סיפר להם כי המשטרה ושוטריה עושים יומם וליל את כל מה שניתן שהציבור יוכל לחיות חיי שיגרה בטוחים. הוא ברך את תלמידי הישיבה על פועלם ביומיום ואיחל להם חופשה של צבירת כוחות לקראת זמן אלול.

ימי קהילה משטרה נערכים כחלק חשוב בקרב אוכלוסיות שונות על מנת לחשוף בפני הציבור הרחב את פועלה של המשטרה בכל יום ויום וליצור שיח פורה בין השוטרים לבין הציבור הרחב.

צילום: דוברות המשטרה
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות