מה שמשרד המשפטים חשף השאיר את שונאיו של דודי אמסלם בהלם

שיקולים פוליטיים וזרים? במשרד המשפטים טוענים כי ההחלטה שלא להאריך את כהונתו של ראש היחידה לתיאום המאבק בגזענות במשרד, עו"ד אווקה זנה, התקבלה על ידי גורמי המקצוע בלבד, עוד לפני שהשר דודי אמסלם מונה בכלל לתפקיד השר הממונה
חרדים 10
ט"ו אב התשפ"ג / 02.08.2023 11:37

במשרד המשפטים מכחישים את הטענה של ראש היחידה לתיאום המאבק בגזענות במשרד, עו”ד אווקה זנה, כי פוטר על ידי השר הממונה דודי אמסלם משיקולים פוליטיים וזרים.

בואו לגלות גם אתם דברים שלא ידעתם על חלבון וכושר • צפו

לפי דיווח  הבוקר (רביעי) של אבישי גרינצייג ברשת ב’, במשרד טוענים כי זנה רוכב על הביקורת נגד הממשלה ונגד השר אמסלם, כשהאמת היא שההחלטה שלא להאריך את כהונתו התקבלה על ידי גורמי המקצוע בלבד, עוד לפני שהשר אמסלם בכלל מונה לתפקידו כשר הממונה.

זנה הגיש עתירה נגד המשרד והתראיין לכלי התקשורת, וטען כי פוטר על ידי השר אמסלם משיקולים זרים, כשהוא קושר זאת אף לכך שסומן על ידי מפלגת ‘נעם’ ונכנס ל”רשימות השחורות” של המפלגה.

במשרד המשפטים היו המומים מן הטענות המופרכות, לטענתם, ובאופן חריג ביותר הבהירו גורמי המקצוע במשרד כי זנה פשוט אינו דובר אמת.

בתגובה שהוגשה על דעת בכירי משרד המשפטים נכתב: “המדינה מוסיפה ומבהירה כי אינה מקבלת את טענותיו, ובכלל זה את טענותיו הנוגעות לשיקולים זרים ופוליטיים ביחס לאופן סיום הקדנציה”.

בתגובה לבית הדין, נכתב על ידי משרד המשפטים: “הדברים אינם נכונים, ואינם משקפים את המציאות כהווייתה, ובכלל זה שלא הייתה כל מעורבות או קשר של הדרג המדיני אלא המקצועי בלבד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות