בגלל הבואש • בנות המפכ”ל ה-4: להסיר את שמו מבי”ס לשוטרים

לדברי בנותיו, "אין לו ולמורשתו דבר עם משטרה שמחנכת את שוטריה להרביץ לאזרחים ולציית להוראות בלתי-חוקיות בעליל" • המרכז הפסיק לשמש מרכז הדרכתי לשוטרים כבר בשנת 2015
חרדים 10
י"ד אב התשפ"ג / 01.08.2023 12:55

המשטרה תשרוד את זה? בנות משפחתו של מפכ”ל המשטרה ה-4, אהרן סלע ז”ל,  זיוה לשם ותמר בן דוד,  שיגרו היום (שלישי) מכתב למפכ”ל יעקב שבתאי, בו הן דורשות להסיר את שמו מהמרכז ללימודי משטרה, הקרוי על שמו.

יש לכם קרוב רווק או רווקה? את הסגולה הזו בט”ו באב אסור להחמיץ

“אבינו היה נחרד נוכח תפקוד המשטרה בדיכוי המחאה”, הסבירו את המהלך. “אין לו ולמורשתו דבר עם משטרה שמחנכת את שוטריה להרביץ לאזרחים ולציית להוראות בלתי-חוקיות בעליל. אבינו היה מתבייש במשטרה ובעומדים בראשה”.

הן הוסיפו וכתבו לשבתאי כי אביהן היה נחרד “מכך שפרשי משטרה מצליפים באלימות במפגינים שעוברים לידם ומהשימוש המזעזע באמצעים כמו ‘בואש’ לפיזור הפגנות לא אלימות”.

אגב, המרכז ללימודי משטרה בקריית אתא הפסיק לשמש מרכז הדרכתי לשוטרים כבר ב-2015, כשהוקמה “המכללה הלאומית לשוטרים” בבית שמש.

סלע ז”ל מונה למפכ”ל ב-1 באוגוסט 1972. פחות מחודשיים לאחר מכן הוא נפטר מהתקף לב.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מידות מושחתות
    01/08/2023 15:31
    אבי
  1. למה הן לא אמרו את זה כשהשוטרים השתמשו בזה
    בהפגנות נגד החרדים?
    עלובות
    יום יבוא וכל החילונים ישלמו בשמיים

  2. זה הסבא האלים
    02/08/2023 00:07
    הפרופסור הגאה
  3. הפשיטה על מעברת עמק חפר וועדת הבדיקה בחשד לאלימות שוטרים
    עריכה
    ב-25 באוקטובר 1952 התפתח עימות בין תושבי מעברת עמק חפר לשומר על פרדסי הסביבה. שוטרים שהגיעו למקום גורשו על ידי תושבי המעברה. בעקבות זאת פשט סלע על המעברה למחרת לפנות בוקר עם כוח של 200 שוטרים ועצר מעל 100 מתושבי המעברה[5]. בעקבות תלונות של תושבי המעברה על חד צדדיות של המשטרה והפעלת כוח מוגזם שלח ראש הממשלה דוד בן גוריון את ישראל ישעיהו ונחמיה ארגוב כוועדת בדיקה לבחון את האירועים. ישעיהו טען שהמשטרה שגתה בפשיטה על המעברה[6][7] וגם ראש מועצת עמק חפר האשים את המשטרה בפשיטה מיותרת במקום לפנות למועצה ולמנהל המעברה[8]. סלע הגיב בהכחשת הטענות לאלימות שוטרים ובהאשמת ישעיהו בחד צדדיות, והסכים להודות רק בכך שטעה כשלא הזמין את העיתונות להיות נוכחת בפשיטה על המעברה