מאות מטופלי סוכרת 1 מהציבור החרדי השתתפו בכנס מקצועי ראשון מסוגו

הכנס שנערך ביוזמת עמותת 'בריאות וחיים טובים' זכה להצלחה סוחפת והשתתפות בולטת של הציבור החרדי מכל העדות והחוגים • בכנס הוצגו הפיתוחים המתקדמים להקלה על חיי הסוכרתיים ונידונו האתגרים המשותפים
תמי גיל
י"ג אב התשפ"ג / 31.07.2023 00:56

מאות מטופלי סוכרת סוג 1 מהמגזר החרדי השתתפו בכנס ייחודי ראשון מסוגו שנערך בירושלים, בראשות רבנים, מומחי רפואה ונציגי חברות הטכנולוגיה הרפואית.

את הכנס יזמה והפיקה עמותת “בריאות וחיים טובים”, שהוקמה על ידי הרב אברהם דיקמן, בשיתוף עם הורים לילדים מטופלי סוכרת סוג 1, בכדי לתת מענה מקצועי לטיפול הנכון בסוכרת, מניעת סיבוכים עתידיים, והנגשת טכנולוגיות עדכניות.

הרב דיקמן וחברי העמותה החליטו לרענן את השורות ולקיים כנס בו יוכלו המשתתפים להעשיר את הידע שלהם בטיפולים העדכניים לסוכרת סוג 1, לצד מעגלי שיח של העצמה.

בפתח הכנס נערכה תערוכה בה הציגו החברות המובילות את פיתוחיהם בתחום, ביניהם חברת מדטרוניק העוסקת מזה שנים במציאת פתרונות לטיפול בסוכרת מסוג 1, שהציגה בפני המשתתפים את המילה האחרונה הקיימת בשוק בתחום הטיפול המבוססת על טכנולוגיית לולאה סגורה.

דברי ברכה בפתח הכנס נשא הרב אברהם ישעיהו קרליץ, כשאחריו נשא דברים ד”ר מאיר פרנקל, מנהל היחידה האנדוקרינולוגית במרכז הרפואי ‘שערי צדק’ אודות מושגים בסיסיים בסוכרת, שינויים מתבקשים ב’חשיבת סוכרת’, בהתאמה לטיפול טכנולוגי מתקדם, הבדיקות התקופתיות שיש לבצע וחשיבותן בטיפול נכון למניעת סיבוכים בסוכרת.

הרצאה מקצועית העניק נציג חברת מדטרוניק,  אסף גרשי, שהציג את ההצלחה המוכחת של המערכת המתקדמת להקלה והצלחה באיזון סוכרת תחת הכותרת “לא מתווכחים עם נתונים”.

לאחר מכן נשאו דברים נציגי חברות נוספות וכן מנכ”ל ‘פרוג’ הרב חיים דיקמן, שסקר את השפעת הבינה המלאכותית על חיי הסוכרתיים. בסיום שלב ההרצאות נערכו מעגלי שיח בהתאמה לגילאים ונושאי שיחה.

הקהל שהתפזר לביתו בתום ערב גדוש בתוכן רב ערך ותועלתי הודה על היוזמה הברוכה ובעמותה נערכים לקראת כנס נוסף שיענה על הביקוש הרב שעולה מן השטח וכפי שבא לידי ביטוי בכנס זה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות