אטרקציה בירושלים: הגשר התלוי הארוך בישראל נפתח ל’בין הזמנים’

אטרקציה תיירותית חדשה בירושלים: הגשר התלוי הארוך בישראל נפתח החל מהיום (ראשון) לציבור הרחב בחינם. למקצועות האלה יש ביקוש רב – ובשכר גבוה. כל יתרונות התכנית הגשר, שמחבר בין גיא בן הינום להר ציון, נמתח לאורך של 202 מטרים. הגשר פתוח כל יום בין השעות 06:00-22:00 ומיועד להולכי רגל בלבד (ילדים עד גיל 14 נדרשים
יוני גרין
י"ג אב התשפ"ג / 30.07.2023 22:25

אטרקציה תיירותית חדשה בירושלים: הגשר התלוי הארוך בישראל נפתח החל מהיום (ראשון) לציבור הרחב בחינם.

למקצועות האלה יש ביקוש רב – ובשכר גבוה. כל יתרונות התכנית

הגשר, שמחבר בין גיא בן הינום להר ציון, נמתח לאורך של 202 מטרים.

הגשר פתוח כל יום בין השעות 06:00-22:00 ומיועד להולכי רגל בלבד (ילדים עד גיל 14 נדרשים בליווי מבוגר).

הגשר ממוקם בסמוך לחווה החקלאית בגיא בן הינום שמקיימת פעילויות חקלאיות קדומות: מסיק זיתים, הכנת יין ורדיית דבש, ובסמוך לגן לאומי עיר דוד, מתחם האוטואוכל שפעיל עד סוף אוגוסט, מתחם התחנה ובריכת הסולטן, והוא עתיד לשמש כאטרקציה תיירותית מרכזית בבירה.

וידאו: אסף פרי, עיר דוד

הגשר נחנך היום במעמד שר ירושלים ומסורת, מאיר פרוש, מנכ”ל משרד התיירות, דני שחר, ראש העיר ירושלים,  ומנכ”ל עיר דוד, דוידלה בארי.

הפרויקט הוקם במימון משרד ירושלים ומסורת ישראל, משרד התיירות ועיריית ירושלים ובוצע על ידי הרשות לפיתוח ירושלים וחברת מוריה.

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש: “הגשר התלוי החדש מספק חוויה תיירותיות ייחודית, ואפשר לקבל ממנה תצפית על חלקיה השונים של העיר. זהו עוד פרויקט, מיני רבים, שאנחנו מובילים עם שותפים, לעודד הגעת תיירים מכל העולם לירושלים”.

צילום: אליהו ינאי, עיר דוד

שר התיירות, חיים כץ: “לרווחת אזרחי ישראל והמבקרים מחו”ל, הקמנו את הגשר עם הנוף המרהיב במטרה לשדרג את חווית התייר באזור. החופש הגדול הוא הזדמנות מצוינת למשפחות הישראליות להגיע ולחוות את הייחודיות של המקום. נמשיך להשקיע בקידום ירושלים כיעד תיירותי מוביל. תבלו”.

גשרים תלויים נוספים בישראל: גשר תלוי נחל הבשור 80 מטרים; הגשר התלוי בנשר 70 מטרים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות