רגב: “החרדים הפכו לשק חבטות של הרבה עיתונאים – ולא בצדק”

שרת התחבורה לסגן השר אורי מקלב: "סייעת לא רק לציבור החרדי אלא לציבור הישראלי כולו. אתה סייעת לבלום את עליית המחירים - שלא אתם הייתם אשמים בה" • מקלב: "הציבור החרדי אומר: 'שבענו מאי שיוויון'"
אריה ריבקינד
י"ב אב התשפ"ג / 30.07.2023 16:05

שרת התחבורה מירי רגב התייחסה היום (ראשון), במעמד הצגת ‘התכנית הלאומית לחיבור מדינת ישראל ברשת רכבות מהירות מקריית שמונה עד אילת’ –  למתקפה התקשורתית כנגד ‘רפורמת מקלב’, שתוזיל את מחירי התחבורה גם בערים החרדיות.

במעמד, בו השתתפו גם ראש הממשלה, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ וסגן שרת התחבורה אורי מקלב – אמרה רגב: “המגזר החרדי הופך לשק חבטות של הרבה עיתונאים. זהו דבר לא הגון. אנחנו רואים איך הציבור החרדי תורם למשק, מגיע גם לציבור החרדי הנחות בתחבורה הציבורית. אני רוצה להודות לסגן השר מקלב על איגום המשאבים והעשייה המשותפת”.

רגב הוסיפה ואמרה לסגן השר: “אתם חטפתם בסוף השבוע מהתקשורת ולא בצדק. סייעת לא רק לציבור החרדי אלא לציבור הישראלי כולו. אתה סייעת לבלום את עליית המחירים – שלא אתם הייתם אשמים בה, אלא היתה זו החלטה של הממשלה הקודמת. פעלת עבור כלל אזרחי ישראל ולא רק עבור המגזר החרדי”.

סגן השר אורי מקלב אמר: “לפני שנה הייתה רפורמה שהעניקה הנחות בפריפריה, אך מנגד ביטלה את הנחות הערך הצבור והובילה לעליית מחירים של מאות אחוזים בערים החרדיות – מקומות בהם התושבים תלויים בתחבורה הציבורית.

“ללא התגייסות של הציבור החרדי כעת זה לא יקרה, ואכן זה מה שעשינו. בירושלים לא גרים רק חרדים והציבור החרדי החליט לתת מהתקציב שניתן לו לטובת כולם ללא כל הבדל.

“הציבור החרדי אומר: ‘שבענו מאי שיוויון’. לא יכול להיות מצב ששני יישובים – אחד ביתר עילית, לא יקבל הנחה, וזה שצמוד לו, נווה דניאל יקבל הנחה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות