נתניהו על איומי נסראללה: “יודע שלא כדאי להעמיד אותנו למבחן”

בפתח ישיבת הממשלה התייחס נתניהו לדיווחים על נורמליזציה עם סעודיה: "נחבר את ישראל ברכבת לשם, עובדים על זה" • על הרפורמה המשפטית: "ננצל את הפגרה לנסות להגיע להסכמות, מקווה שידינו המושטת לא תישאר באוויר"
יוני גרין
י"ב אב התשפ"ג / 30.07.2023 12:01

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה השבועית הבוקר (ראשון) לדיווחים על התקדמות בהסכם הנורמליזציה עם סעודיה.

יש לכם קרוב רווק או רווקה? את הסגולה הזו בט”ו באב אסור להחמיץ

“נחבר את ישראל ברכבת לשם, עובדים על זה”, אמר נתניהו על דיווחים בנוגע לנורמליזציה עם סעודיה.

על הרפורמה המשפטית אמר: “ננצל את פגרת הקיץ לנסות להגיע להסכמות, מקווה שידינו המושטת לא תישאר באוויר, אפשר וצריך להגיע להסכמות ורוב גדול בציבור מבין את האמת הפשוטה הזאת”.

“באשר לאיומי הבונקר של נסראללה”, אמר נתניהו, “אנחנו לא מתרשמים, ביום מבחן הוא ימצא אותנו עומדים יחד כתף אל כתף. גם נסראללה יודע שלא כדאי לו וללבנון להעמיד אותנו למבחן”.

דבריו של נתניהו מגיעים לאחר שמנהיג חיזבאללה חסן נסראללה שיגר איום מפורש לישראל והזהיר אותה מפני פעולה כלשהי נגד לבנון העשויה להביא לתגובה צבאית נגדה.

בנאום מוקלט ששודר למשתתפים בצעדות העאשוראא’ המסורתיות של השיעים בדרום ביירות,  נסראללה אמר כי על ישראל להימנע מ”כול מעשה טיפשי ומבחירות שגויות”, והבהיר כי ארגונו ערוך לכל פעולה ישראלית: “לא נרכין ראש לפני הישות הציונית המובסת”.

נתניהו כינס היום דיון ביטחוני בכנסת בעקבות המתיחות ההולכת וגוברת בצפון. הדיון, שהיה אמור להתקיים בשבוע שעבר, נדחה בשל אשפוזו של נתניהו שעבר ניתוח להשתלת קוצב לב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות