ינון מגל נגד מני מזוז: “הוא פשוט שקרן, כל הזמן. זה היה שופט עליון?

איש התקשורת ינון מגל תקף את שופט בית משפט העליון בדימוס מני מזוז ואמר כי דבריו בריאיון לחדשות לגבי חסימות הכבישים - הם שקר: "מני אתה שקרן, אתה פשוט משקר כל הזמן" • "כן אני משיחי, איזה יהודי לא מאמין בגאולה? מה אתם מאמינים שיהיה בסוף, רק רע?"
חרדים 10
י"ב אב התשפ"ג / 30.07.2023 11:02

ינון מגל וחיים לוינסון התייחסו היום (ראשון), בתכניתם ברדיו 103FM, לריאיון שהעניק  מני מזוז, היועמ”ש לשעבר ושופט בית המשפט העליון בדימוס, לחדשות 12 – בו טען כי נתיבי איילון לא נחסמו, מלבד אחרי שעבר חוק צמצום עילת הסבירות.

יש לכם קרוב רווק או רווקה? את הסגולה הזו בט”ו באב אסור להחמיץ

מגל: “יכול להיות שיש שופטים מוסריים. זה לא מני מזוז. הוא משקר, זו לא פעם ראשונה שהוא משקר. הוא אומר שהפעם הראשונה שהכביש נחסם באופן משמעותי במחאה זו פעם אחת”.

“הוא קצת לא דייק שם…” השיב לוינסון.

מגל המשיך: “הוא פשוט שקרן. זה היה שופט עליון? הוא מצדיק את ההתנהגות הפרועה שלו בזמן הגירוש בגוש קטיף. הוא עכשיו מנסה לתרץ שזה לא אותו דבר. מני אתה שקרן, אתה פשוט משקר כל הזמן. הוא היה יועץ משפטי דרקוני על חסימות הכבישים ועכשיו הוא אומר שזה לא אותו דבר”.

לוינסון: “ראיתי שחברך אלדד יניב שהטיף בערב תשעה באב על אנשים שפותחים מסעדות בערב תשעה באב, נתפס במסעדת שילה בתשעה באב. איזה ליצן? ליצן זו מילה עדינה מאוד לאלדד יניב”.

“תראה איך דיברת על אלי לוי”, הגיב מגל.

“ראיתי שאתמול בן גביר יצא נגד אנשים בהפגנה. ואז נזכרתי: אתה זוכר שאחרי אירועי עמונה, מה קרה שמאז שסטרוק נכנסה לממשלה קולה נדם בסוגיה? יכול להיות שזה היה עניין של פוזיציה”, אמר לוינסון. “ראיתי שבן גביר מאוד כעס שמסמנים שוטרים מצטיינים. מה קרה לאיתמר? מה יהיה עם עילת הצביעות? מה עם המחנה שאתה מלכד סביבך? כל אדם שקרן ונוכל אצלך במחנה, איך אתה לא נגעל?”.

מגל הגיב: “למה אתה מדבר ככה חיים?”

לוינסון: “הייתי ממש עדין, אני חושב שנוכח הפיגולים בממשלה אני ממש עדין”.

מגל: “איזה טנטרום, מה קרה? מי אתם? כן אני משיחי, מה אתם רוצים מהחיים? איזה יהודי לא מאמין בגאולה? מה אתם מאמינים שיהיה בסוף, רק רע? כולכם פסימיים, אנחנו מאמינים שבסוף יש תכלית לבריאה הזו, שבסוף יהיה טוב, אנחנו אופטימיים, איזו אלטרנטיבה אתם מציעים? מה הפרוגרס שלכם? זו הקדמה שלכם? לא, לא מקבלים אותה. אנחנו יהודים גאים ולא תשנו את זה, זה הדבר הראשון בזהות שלנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות