בפעם השלישית תוך חודשיים: צלבי קרס רוססו על סניף בני עקיבא

צלב הקרס רוסס על אחד מקירות סניף 'מרכז' של תנועת בני עקיבא בירושלים • סגנית ראש העיר חגית משה למפקד משטרת מחוז ירושלים: "מנסים לצייר את חניכי התנועה באור אפל. עלולים לראות פגיעות פיזיות בבני נוער, יש להגיע אל המסיתים במהרה"
חרדים 10
י"ב אב התשפ"ג / 29.07.2023 22:33

על אחד מקירות סניף ‘מרכז’ של תנועת בני עקיבא בירושלים, רוססה הכתובת “ת+ע” לצד ציור של צלב קרס.

בן, בת, אח, אחות – רווקים? לרבים שמסרו שמות עבד בשנה החולפת

זו הפעם השלישית תוך חודשיים שצלבי קרס רוססו על סניף התנועה בירושלים.

האותיות ת’ ו-ע’, שמופיעות בסמל התנועה, מסמלות את צמד המילים “תורה ועבודה” – הסיסמא של תנועת הנוער הציונית דתית.

לפי דיווח ב’ישראל היום’, סגנית ראש עיריית ירושלים חגית משה שיגרה הערב (מוצ”ש) מכתב בהול למפקד משטרת מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג’מן, בעקבות סדרת מעשי ונדליזם ושנאה כלפיי חברי סניף בני עקיבא בירושלים, הכוללים בין היתר גרפיטי של צלב קרס על קיר המבנה.

“אנו עלולים לראות פגיעות פיזיות בבני נוער, יש להגיע אל המסיתים במהרה” כתבה.

סגנית ראש העיר אמרה אחרי הגשת התלונה: “המתח הציבורי, ההסתה והשיסוי עוברים כל גבול. בזמן שחניכי בני עקיבא בעיר יוצאים לפעילויות להעלאת האחדות בעם, מגיעים פורעים אל מבנה הסניף ומנסים לצייר את חניכי התנועה באור אפל.

“פניתי אל מפקד מחוז ירושלים במשטרה בדרישה להאיץ את חקירת המקרה. אנו חייבים לעצור את ההידרדרות המסוכנת הזאת באופן מיידי לפני שההסתה הנוראית תביא לפגיעה בחיי אדם”.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה:י “בעקבות הדיווחים שהתקבלו בנושא, נפתחה חקירה במשטרה, וגורמי העירייה הוזמנו למקום למחיקת הכתובות. נציין כי המשטרה פועלת בירושלים כל העת, גם נגד ביצוע עבירות מעין אלו. החקירה עודנה מתנהלת בימים אלו, ואנו נמשיך בחקירת המקרים במטרה להגיע לחקר האמת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות