‘מנכ”ל משרד החינוך פרש בשל לחץ כבד מחבריו בחיל האוויר ובקיבוץ’

מקורבים למנכ"ל משרד החינוך הפורש, תא"ל במיל' אסף צלאל, סיפרו על הלחצים שהובילו לצעד: "הוא לא יכול היה לשאת את זה. זה לא היה נעים לא לו, ולא למשפחה שלו"
חרדים 10
י' אב התשפ"ג / 28.07.2023 17:49

מקורבים למנכ”ל משרד החינוך הפורש, תא”ל במיל’ אסף צלאל, סיפרו היום (שישי) לאתר ‘וואלה’, כי הוא הודיע לשר החינוך על החלטתו לסיים את תפקידו במשרד –  לאחר לחצים כבדים  שהופעלו עליו מחבריו בחיל האוויר ומהקיבוץ שבו הוא מתגורר.

בן, בת, אח, אחות – רווקים? לרבים שמסרו שמות עבד בשנה החולפת

“הוא לא יכול היה לשאת את זה. זה לא היה נעים לא לו, ולא למשפחה שלו”, סיפרו ל’וואלה’. “אנחנו באופן אישי לא שמענו אותו אומר מילה נגד המהפכה המשפטית. הוא נזהר לא להתבטא בנושא”.

המקורבים הוסיפו: “הוא ושר החינוך יואב קיש מכירים שנים מחיל האוויר ויישארו חברים. מה שמדהים באיזו קלות שנאו אותו ועכשיו בקלות הופכים אותו לגיבור.

“דבר אחד ברור לכולם. שאסף חוזר לטוס. יש לו עוד שנים לתרום למערכת. הוא הולך אחרי הלב שלו”.

צלאל מסר בהודעה שפרסם על החלטתו לפרוש: “מעולם לא השתייכתי לצד זה או אחר ואיני בוחר צד גם היום. מערכת החינוך היא ממלכתית ויש לשמור עליה כזו. יש לקחת אותה כעת, לחשב מסלול מחדש וגם באמצעותה לפעול לאיחוי הקרעים. אני פונה לכל אנשי החינוך היקרים – אני גאה בכם ומעריץ את עשייתכם. המשיכו בתפקידכם המקצועי וממשו את אחריותכם הגדולה”.

לדבריו, “כנציג ציבור אני מבקש לקחת אחריות ולסיים את תפקידי. הקרע אליו הגענו אינו מאפשר לי להמשיך ולממש את אחריותי כהלכה, וכפועל יוצא הודעתי לשר החינוך על החלטתי לסיים את תפקידי במשרד”.

הוא פרגן לשר קיש: “אני מודה לשר יואב קיש על ההזדמנות, החברות והשותפות האמיתית והכנה, אני מאמין מאוד בתוכנית העבודה אותה ישמנו יחד לשנים הקרובות ומשוכנע שהשר ידע להוביל את המערכת החיונית, אותה הוא כל כך אוהב ופועל למענה, למקומות טובים עוד יותר במעלה הדרך”.

הוא הדגיש: “כטייס אמשיך לטוס ולשרת בצה”ל בראש מורם, כי זו משמעות המשפט -׳אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת׳”.

את תפקיד ממלא מקום המנכ”ל יתפוס מנהל מחוז ירושלים מאיר שמעוני. שמעוני ייכנס לתפקיד באופן מיידי, תוך כדי חפיפה מסודרת עם המנכ”ל היוצא.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות