“מחפשים דווקא בחורי ישיבות”: זו האזהרה הדרמטית של ‘יד לאחים’

ארגון 'יד לאחים' מזהיר: חוברת ההטפה המיסיונרית 'סודו של שינוי' תחולק בימים הקרובים ל-4 מיליון בתי אב בישראל • "קמפיין ההטפה הגדול מזה שנים. כל שנתקל בחלוקת החומר באזור מגוריו לעדכן במהירות את מוקד החירום"
חרדים 10
י' אב התשפ"ג / 28.07.2023 12:58

ארגון יד לאחים מזהיר כי קמפיין ההטפה המיסיונרי הגדול ביותר מזה כמה שנים אמור להיפתח ביום שלישי הקרוב, י”ד במנחם-אב, ה-1.8.

בן, בת, אח, אחות – רווקים? לרבים שמסרו שמות עבד בשנה החולפת

לפי ‘המחלקה למאבק במיסיון’ בארגון, המיסיונר טום קנטור הפועל מארה”ב מתכונן לשלוח את חוברת ההטפה המיסיונרית ‘סודו של שינוי’ לכל בית בישראל ובכך להגיע ליותר מ-4 מיליון בתי אב.

הפעם הקודמת שבה עשה קנטור את הצעד הזה התרחשה לפני 6 שנים, אז  שלח מיליוני תקליטורים מיסיונרים לכל בית אב בארץ.

ביד לאחים מזהירים את הציבור מפני הקמפיין המיסיונרי ומבקשים מכל שנתקל בחלוקת החומר באזור מגוריו לעדכן במהירות את מוקד החירום של הארגון, בטלפון שמספרו 9234*.

לפי מידע פנימי שהגיע ליד לאחים, החלוקה תחל בגוש דן ובשפלה ותתפשט בהמשך לשאר חלקי הארץ.

בארגון מוסיפים, כי חברת הפצה ישראלית העובדת עם קנטור מגייסת בימים אלו עשרות רבות של עובדים למשך חודש ימים, כדי שיוכלו להניח את החוברות באופן אישי בכל תיבות הדואר בארץ.

“למיטב הבנתנו חברת ההפצה מחפשת דווקא מחלקים חרדיים מתוך הבנה, שכך איש לא יחשוד בהם כמי שמחלקים חומרים מיסיונריים”, אומרים בארגון ופונים לבחורי ישיבות אשר נתקלים במודעות גיוס להפצה בתיבות הדואר, לעבודה זמנית לחודש עם שכר גבוה, לשים לב לכך שאין מדובר בחלוקת החומר המיסיונרי.

במידת הצורך לפנות ליד לאחים לבירור בטל: 9234*.

לצפיה בגודל מלא – לחצו על התמונה: 
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות