אשת התקשורת הזדעזעה: זה מה שהוא עשה לחרדי מבוגר במטוס!

מגישת תכנית 'הכל כלול בערוץ 13 שיתפה פוסט ברשתות החברתיות שלה, שכתב אלירן טרבלסי, על תקרית קשה ומבישה שהתרחשה על טיסה מאתונה לישראל - וגרמה לו להזדעזע • "כשהבחור עבר במהלך הטיסה וירק ליד הבחור הדתי כבר התפוצצתי"
אבי כץ
י' אב התשפ"ג / 28.07.2023 11:50

אשת התקשורת סיון כהן, שדרנית רדיו 103 ומגישת התכנית ‘הכל כלול’ בערוץ 13, שיתפה בחשבונות שלה ברשתות החברתיות פוסט שכתב אלירן טרבלסי, ‏מנכ”ל‏ באוקראינה ישראל שיווק נדל”ן‏.

בן, בת, אח, אחות – רווקים? לרבים שמסרו שמות עבד בשנה החולפת

הוא תיאר את  מה שקרה כאשר היה  בדרכו חזרה ארצה מחופשה משפחתית באתונה, כאשר תקרית קשה ומבישה על הטיסה גרמה לו “להתפוצץ”.

אתמול  שיתפה כהן את המקרה כשהיא שולחת מסר מאחד לכולם.

“יושבים בטיסה חזרה מאתונה, במושב לפנינו יושב בחור שקט לא צעיר עם כיפה שחורה וזקן . בחור לא צעיר שנכנס למטוס פונה אליו ומרים לפניו אצבע שלישית ואומר לו: ‘זה מה שאני חושב עליכם!’

ערב תשעה באב, הילדים שלי קיבלו את ההגדרה הטובה ביותר לשנאת חינם.

כמובן שהבחור הדתי לא הגיב, שם אוזניות ועצם עיניים. בושה. בתחילת הטיסה לא הגבתי. האדם יכל להיות אבא שלי וחשבתי שליד הילדים היה נכון לבלוע את הרוק, אך כשהבחור עבר במהלך הטיסה וירק ליד הבחור הדתי כבר התפוצצתי (כמובן בצורה מכבדת לסובבים ולילדים שלי).

המטרה של הפוסט היא לא ליצור שיח של השמצות אלא לגרום לנו לנסות להסתכל פנימה ולנסות להיות בני אדם בגן החיות שנוצר כאן. חברים בואו נפסיק לשנוא אחד את השני בגלל דעות. מותר לחשוב אחרת, מותר להילחם על דעה, אבל בשום מקרה אסור לשנוא אדם אחר ובטח שלא לפגוע באף אדם, כי הוא לא חושב כמונו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אוטו אנטישמיות
    28/07/2023 15:56
    שחר
  1. לצערי האוטו אנטישמיות התגברה מאוד עם המחאה.וזה מתחיל מראשי ממשלה לשעבר המפיצים ארס,ואפילו בשופטים הרואים ושומעים ואינם מנסים לעצור את שטף השנאה, ואפילו משתפים פעולה עם הרוע הזה הנשפך ברחובות. ככ כואב וככ מקומם.