“אוהב ילדים חסידים עד גיל 9”: כך הופלל על ידי שני בחורי ישיבה

חיים טוויל
|
י' אב התשפ"ג / 28.07.2023 10:29
שלמה זלמן הלפרין בן 22, תושב ירושלים, הואשם בניסיון ביצוע מעשה חמור בקטין, בזכות תושייה של שני בחורי ישיבה שפגשו אותו בחוף הים באשדוד – וטמנו לו מלכודת • אחד הבחורים: “העברנו למשטרה את ההקלטות של השיחות איתו. הוא אמר בצורה בוטה וגסה מה הוא רוצה לעשות”

תושייתם של שני בחורי ישיבה הובילה ללכידתו של פדופיל והגשת כתב אישום נגדו.

בן, בת, אח, אחות – רווקים? לרבים שמסרו שמות עבד בשנה החולפת

לפי דיווח של ורד פלמן ברשת ב’,  לפני כשבוע פגשו שני בחורי ישיבה בחוף הים באשדוד את שלמה זלמן הלפרין, בן 22 מירושלים, ובשיחה עימו הוא סיפר להם על משיכתו לילדים.

השניים החליטו לטמון מלכודת להלפרין ואמרו לו כי איתרו עבורו ילד בן 9.

אחד הבחורים התחזה לילד והלפרין הציע לו 150 שקלים בתמורה. הוא קבע עימו מפגש, אך לא הגיע אליו. לאחר מכן, השניים פנו למשטרה. “הוא הגיע אלינו, ביקש סמים ואמרנו ‘אין לנו'”, סיפר אחד הבחורים. “חבר שלי שאל אותו ‘למה אתה מחפש את זה? אתה מחפש מסיבות?’, ובתגובה הוא אמר לו שהוא אוהב בנים. שאלנו אותו ‘אנחנו מקווים שאתה לא בקטע שלנו?’, והוא ענה ‘אני בכלל בקטע של ילדים – ואז התפוצצנו”.

עוד סיפר להם הלפרין כי הוא אוהב ילדים חסידים עד גיל 9. “בהתחלה צעקנו עליו שיעוף מפה, ואז החבר שלי אמר ‘בוא נשיג לו ילד, נפליל אותו וניקח אותו למשטרה”, שיחזר הבחור. “בהמשך, התחזתי לילד בן 9, שיחקתי אותה ילד, והבאנו אותו לאיזה מקום שמשם המשטרה לקחה אותו. העברנו למשטרה את ההקלטות של השיחות איתו. הוא אמר בצורה בוטה וגסה מה הוא רוצה לעשות”.

שוטרי משטרת ירושלים עצרו את הלפרין מייד עם קבלת הדיווח מהבחורים.

ראש צוות עבירות מין בתחנת לב הבירה בירושלים, רס”מ מאירה מלכה, ציינה: “מחקירת המקרה עלה כי הנאשם ניסה במשך תקופה לקיים מפגשים עם ילדים, בעיקר עד גיל 9, והודה במיוחס לו”.

אתמול (חמישי) הוגש נגדו כתב אישום בבית משפט השלום בירושלים בגין ניסיון מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

בהודעת המשטרה נאמר:

לפני כשבוע, בעקבות דיווח שהתקבל בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים, על חשוד שביצע עבירות בקטינים, נפתחה חקירה במשטרה. מחקירת המקרה עלה חשד כי החשוד מעורב בביצוע עבירות כלפי קטינים, בהזדמנויות שונות ובמספר רב של מקרים בירושלים.

בעקבות הדיווח, החשוד נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנה ומעצרו הוארך מעת לעת בדיון בבית המשפט.

היום, עם סיום החקירה וביסוס תשתית ראייתית כנגד החשוד, צפוי נגדו כתב אישום על ידי הפרקליטות.