‘הקהל’, גרסת הפעוטות: החגיגה המפתיעה של רשת ‘מעונות חיה’

הקהל את העם - האנשים, הנשים והטף: ב'מעונות חיה' של 'כולל חב"ד', רשת עם עשרות סניפים בכל רחבי הארץ, חגגו הפעוטות את סיום השנה, בסימן שנת 'הקהל'
חרדים 10
ח' אב התשפ"ג / 26.07.2023 13:28

האנשים והנשים – והטף! ב’מעונות חיה’ – רשת המעונות של ‘כולל חב”ד’, חגגו בימים האחרונים את סיום השנה, תחת הכותרת “מתקהלים במעון”.

ברשת ‘מעונות חיה’, מחנכים את הפעוטות על טהרת הקודש, דבר הבא לידי ביטוי בכל פרט ופרט בסדר היום – שילבו מוטיבים של ‘הקהל’ בחגיגת סיום השנה, עם תפאורה חגיגית, לצד תמונותיהם של הרבי מליובאוויטש זצ”ל והרבנית חיה מושקא ע”ה.

שלטי ענק צבעוניים קיבלו את הפעוטות והוריהם, ועליהם הפסוק: “הקהל את העם האנשים והנשים והטף… למען ישמעו ולמען ילמדו ושמרו לעשות את כל דברי התורה הזאת”.

בנוסף, כל אחד מהילדים והילדות קיבלו שי אישי.

כחלק מהמאמצים של רשת ‘מעונות חיה’ לערב את ההורים בחוויה החינוכית, נהנו ההורים עם הילדים מפינת חי שהוצבה ברשת המעונות.

לרשת ‘מעונות חיה’ עשרות סניפים בכל רחבי הארץ.

בתחילת השנה נחנך מעון חדש בבירת הנגב  באר שבע ובימים אלה ישנו מעון חדש בבנייה – בשכונת הר חומה בירושלים.

ב’מעונות חיה’ שמים דגש מיוחד לחנך את ילדי הגיל הרך על פי משנתו של הרבי מליובאוויטש, שהדגיש כי החינוך מתחיל מגיל לידה ועוד קודם לכן, כל זאת במקביל לעיצוב והתכנון המוקפד, הנותן מענה לדרישות ההתפתחותיות והחינוכיות.

במעונות החסידיים שמים דגש על יחס חם, אוהב מכבד ואמפתי. הצוות נבחר בקפידה ועובר הכשרות וסדנאות כדי שכל ילד ירגיש אהוב, רצוי ומוצלח.

האווירה החסידית מורגשת בכל פינה במעון: החדרת תכנים יהודיים וחסידיים מתוך התלהבות ושמחה שנחקקים בליבו הרך של הפעוט לשנים רבות – ניגוני חב”ד, חיות טהורות, תפילה בחיות, שינון שנים עשר הפסוקים, תניא וברכות. והכל באופן חוויתי הנטמע בנפש הפעוט.

לצפיה בגודל מלא – לחצו על התמונות:
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות