הדיון הסודי: באיראן וחמאס החליטו שלא להגיב לרפורמה – וזו הסיבה

בכירים בחיזבאללה, חמאס, משמרות המהפכה ונציגים של גורמי ביטחון איראנים כינסו פגישה, שמטרתה לשקול את צעדיהם נוכח המצב בישראל • לבסוף החליטו שלא להגיב ישירות כדי "לא לאפשר לנתניהו להסיט את האשמה"
חרדים 10
ח' אב התשפ"ג / 26.07.2023 01:06

המשבר בישראל מגרה את האויבים? בכירים בארגון חיזבאללה, חמאס, משמרות המהפכה ונציגים של גורמי ביטחון איראנים כינסו פגישה סודית, בכדי לדון בתגובה אפשרית למצב בישראל.

למקצועות האלה יש ביקוש רב – ובשכר גבוה. כל יתרונות התכנית

לפי דיווח בסוכנות הידיעות רויטרס, בתום הדיון, שנמשך שלוש שעות, החליטו שלא להגיב .

מהפגישה הסגורה עולה כי אויבי ישראל סבורים שהמצב הנוכחי הוא נקודת מפנה אפשרית עבור ישראל. לפי הדיווח, בארגון הטרור חיזבאללה הביעו שמחה מהמצב בישראל, במיוחד בעקבות הודעתם של אנשי המילואים על הפסקת ההתנדבות ואי-התייצבות לשירות.

דיפלומט איראני אמר לרויטרס: “אחרי שסיכמו שהמשבר כבר גרם להחלשת ישראל, הם הסכימו שהם צריכים להימנע מהתערבות ישירה בשל הסברה שהדבר יאפשר לראש הממשלה בנימין נתניהו להסיט את האשמה לעבר האויבים מבחוץ”.

בארגון הטרור חמאס סרבו להגיב לדיווח ואמרו כי כל העת מתקיימות שיחות “בנוגע לדרכים לשיפור ההתנגדות”.

בנאום שנשא אתמול מזכ”ל חיזבאללה חסן נסראללה, התייחס למצב בישראל ואמר כי “היום במיוחד הוא היום השחור ביותר בתולדות הישות (ישראל)”, אמר נסראללה. “כפי שאומרים חלק מאנשיה. יום זה מציב את ישראל על נתיב בדרך להתמוטטות ולהיעלמות, אינשאללה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות