רשות המסים חושפת: איך אישה העלימה הכנסות ב-6 מיליון שקל?

תושבת הרצליה נעצרה בחשד להעלמת הכנסות שקיבלה מבעלה לשעבר בסכום מצטבר של כ-6 מיליון שקל • שוחררה בתנאים מגבילים ביניהם ערבות עצמית על סך 300 אלף שקל 
יוני גרין
ז' אב התשפ"ג / 25.07.2023 13:17

תושבת הרצליה נעצרה בחשד להעלמת הכנסות שקיבלה מבעלה לשעבר בסכום מצטבר של כ-6 מיליון שקלים.

בן, בת, אח, אחות – רווקים? לרבים שמסרו שמות עבד בשנה החולפת

האישה הובאה בפני בית משפט השלום בתל אביב בחשד להעלמת ההכנסות.

השופטת צפורה משה שחררה את החשודה בתנאים מגבילים והורתה על איסור פרסום על שמה למשך 10 ימים. איסור הפרסום פקע לאחר שלא הוגשה לבית המשפט בקשה להארכתו.

מבקשת המעצר עולה, כי במסגרת חקירה סמויה שהתנהלה בפקיד שומה חקירות מס הכנסה תל אביב עלה החשד כי תושבת הרצליה לא דיווחה על הכנסות בסכום של כ-6 מיליון שקלים שקיבלה מהגרוש שלה בגין השקעות לכאורה בחברה זרה.

לאחר הפיכת החקירה לגלויה, הגיעו חוקרי היחידה לביתה של החשודה שם ערכו חיפושים ותפסו מסמכים וחומרי מחשב. כמו כן, היא נחקרה באזהרה ובנוסף אליה נחקרו מעורבים נוספים בפרשה.

חומרי החקירה מעלים, כי החשודה קיבלה בין השנים 2013 ועד 2021 סכומים בגובה של כ-50 אלף שקלים מידי חודש בהעברות בנקאיות ובמזומן, עליהם לא דיווחה במשך השנים או שילמה את המס כחוק בגינם.

עוד עלה, כי בדוחותיה לשנים 2020-2021 דיווחה החשודה לראשונה על סכומים מסוימים מתוך ההכנסות שהתקבלו, אולם מדובר בדיווח חלקי וללא אסמכתאות מתאימות, שאף תוקנו ובוטלו ביוזמת החשודה.

החשודה  שוחררה בתנאים מגבילים ביניהם ערבות עצמית על סך 300,000 שקלים, התחייבות ערב מדג ‘ בסך 300,000 שקלים ואיסור יציאה מהארץ ל-180 יום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות