“זה מרגש אותי ממש”: לאן ינון מגל לוקח את הילדים שלו כדי שיראו?

ינון מגל וחיים לוינסון שוחחו בתכניתם ברדיו 103 על הסערה הפוליטית והנושאים האקטואליים שעל סדר היום - ומגל תקף את לוינסון על טורו האחרון: "אתה כותב טוב, אבל הרבה שטויות. אתה מקשקש שטויות מתוך פתולוגיה של שנאת האחר"
חרדים 10
ז' אב התשפ"ג / 25.07.2023 11:56

ינון מגל וחיים לוינסון פתחו את תכניתם ברדיו 103FM בדיון על הנושאים האקטואליים שעל סדר היום.

בן, בת, אח, אחות – רווקים? לרבים שמסרו שמות עבד בשנה החולפת

לוינסון תהה כיצד ינון מציין את צום תשעה באב.

מגל סיפר: “דבר מדהים זה העם היהודי, כל בית הכנסת יושבים על הרצפה וקוראים מגילת איכה. אני לוקח את הילדים שלי לראות זה מרגש אותי ממש”.

בהמשך לוינסון סיפר על ה’בית כנסת’ הפרטי שלו, ריצת מרתונים. “אין דבר שאני יותר מחכה לו בסיום השידור מאשר לצאת לרוץ, השקט, השלווה, והנירוונה כשאני רץ”. הוא האיץ בחברו להגשה לפתח את התחביב שלו גם.

ינון מנגד התריע כי הוא לא ממש מתחבר לקונספט: “אני לא בטוח שרצת בחיים שלך יותר ממני, רצתי מספיק בחיים אין לי כח לזה. זה מעצבן אותי, זה מעייף מאוד, זה הורס את הגוף זה דופק את הברכיים, תשחרר אותי מהריצות שלך”.

לוינסון העריך כי מגל לא יעמוד במשימה, שכן הוא מכור לנייד שלו, “אתה אדם שעסוק בטלפון כל חמש דקות”.

בהמשך השניים פנו לעסוק בנושאים הפוליטיים, לוינסון שיתף דברים מתוך טורו על מה שהגדיר כ’אתוס’ שלכל אחד היה פעם מקום לחיות בו, “עדיין היה רב המאחד מאשר המפריד. מה האתוס שנשאר ממדינת ישראל? הדת שהייתה פעם מכנה משותף נחטפה”.

מגל לא התרגש מדבריו והכריז: “אתה כותב טוב, אבל הרבה שטויות. אתה מקשקש שטויות מתוך פתולוגיה של שנאת האחר, ואתה מתגולל על האנשים ומכפיש חברות ואנשים וקהילות ויורד עליהם, העיקר ‘אני מנסח את זה יפה’, קח את הניסוחים שלך, הם לא שווים הרבה אם אתה כותב שטויות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לוינסון
    28/07/2023 05:09
    אבנר
  1. לוינסון היקר כמו כל מומר יהודי אתה עושה נזק לכור מחצבתך .כך נהגו המומרים במשך הדורות שנאה למקום שהיו בו אך אתמול שלשום!
    בקיצור, אין להתייחס אליך !