החקירה הסתיימה: יוגש אישום נגד 4 ערבים שהתעללו והשפילו חרדי

שבועיים אחרי: המשטרה השלימה חקירת הערבים שהתעללו בחרדי תשוש נפש ב'הדסה' - ואף תיעדו ושידרו את מעשיהם ב'טיקטוק' עד שנעצרו על ידי השוטרים • בימים הקרובים צפוי נגדם ארבעה מהחשודים שנעצרו כתב אישום
חיים טוויל
ג' אב התשפ"ג / 21.07.2023 12:51

בעקבות דיווח שהתקבל במוקד 100 של משטרת ירושלים ביום שישי לפנות בוקר, לפני שבועיים, על שידור חי ברשת החברתית ‘טיקטוק’ בו נראים מספר תושבי מזרח ירושלים משפילים ומתעללים בצעיר חרדי תשוש נפש במשך זמן ממושך – הוזעקו לזירה שוטרי תחנת מוריה.

תיקון הזיווגים ההיסטורי בט”ו באב: קדימה, תשלחו שמות של רווקים

הודות לתגובתם המהירה של השוטרים, אותרו ונעצרו שמונה חשודים במעשה. בהמשך נעצר חשוד נוסף ששהה באותה עת בבית החולים לצורך טיפול רפואי, והחשודים האחרים שנעצרו הגיעו לבקרו טרם ההתעללות.

מחקירת המקרה במשטרה עולה, כי במעשיהם החשודים התעללו, השפילו והטילו על הקורבן משימות מבזות, תוך הנחייתו לומר משפטים בעלי היבט לאומני, תוך שהוא שרוע על הרצפה חסר אונים.

בין היתר, הורה הערבי שטופל רפואית בבית החולים  לצעיר החרדי לנשק את רגליו.

חוקרי תחנת מוריה השלימו בימים האחרונים את חקירתם של המעורבים. לאחר ביסוס תשתית ראייתית כנגד חלקם, בימים הקרובים צפוי להיות מוגש כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז ירושלים נגד 4 חשודים.

סנ״צ יוסי אהרון סמת״ח מוריה: “מעבר להתנהלותם הפלילית והפסולה של המעורבים בהשפלה והתעללות באדם תשוש נפש, יש פה גם מעשה חמור מאוד ברמה הערכית. לא יכולנו להישאר אדישים לנוכח פגיעה שכזו, פיזית ונפשית, במי שאינו יכול להגן על עצמו מפני אותם חשודים.

“החקירה נוהלה ביסודיות, כשכל שוטר שטיפל במקרה מהסייר, דרך שוטרי המשל״ט המחוזי, ועד החוקרים – הבינו ברמה הערכית את החשיבות הקיימת שבמיצוי הדין עם החשודים במעשה. נמשיך לפעול נגד כל מי שיפגע, ישפיל ויתעלל, בחסרי ישע ובהם תשושי נפש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות