אלימות משתוללת: אחיינו של ראש העיר יחיאל לסרי נרצח באשדוד

שוטרים וכוחות הצלה הוזעקו הערב לרחוב אבן גבירול באשדוד: באירוע אלימות דקר בעל מכולת את שלום ביטון ז"ל בן ה-47 • הוא נעצר בחשד לרצח יחד עם בת זוגו, בשנות ה-30 לחייה, שנעצרה בחשד לסיוע ושיבוש חקירה
חיים טוויל
ג' אב התשפ"ג / 21.07.2023 00:26

רצח ברחוב אבן גבירול באשדוד: באירוע אלימות שכלל דקירות נרצח הערב (חמישי) שלום ביטון ז”ל בן ה-49.  המנוח הוא אחיינו של ראש העיר אשדוד, יחיאל לסרי.

סמוך לשעה 18:23 הוזעקו שוטרים לרחוב אבן גבירול, בעקבות דיווח על אירוע אלימות, שבמהלכו נדקר ביטון ז”ל. הוא פונה לבית החולים אסותא במצב קשה, עם פציעה חודרת, אולם למרבה הצער חרופאים לא נותר אלא לקבוע את מותו.

השוטרים שהגיעו מיד לזירה, איתרו בעל חנות מכולת סמוכה, בן 57, שלפי החשד דקר את המנוח. הוא נעצר ונלקח לחקירה בחשד לרצח. בת זוגו, בשנות ה-30 לחייה, נעצרה אף היא, בחשד לסיוע ושיבוש חקירה.

מתחקור ראשוני של חוקרי המשטרה עולה החשד שהרקע לרצח המזעזע הוא ויכוח, שהתגלע בין החשוד לביטון בחנות.

סגן מפקד מרחב לכיש, סנ”צ אליהו שמול, הגיע לזירת הרצח וביצע הערכת מצב עם פיקוד המרחב והתחנה. בתוך כך, החליט להטיל את החקירה על ימ”ר לכיש.

“הפצוע שכב על המדרכה כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפציעה חודרת מגופו”, סיפרו חובשי רפואת חירום במד”א, עדיאל אזולאי ואליהו כהן. “הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים, כשמצבו קשה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות