הזדמנות לרווקים ורווקות: מעמד תפילה מיוחד בט”ו באב בעמוקה

בט"ו באב - "יום סגולה לזיווגים" - יערכו בעמוקה מנין תלמידי חכמים שליחי 'יד לאחים' תפילה מיוחדת לזיווגים על הרווקים והרווקות שיעבירו את שמותיהם מבעוד מועד ל'יד לאחים' • רבים שמסרו את שמותיהם לתפילה אשתקד, מצאו השנה את זיווגם אחרי שנים • אפשר להעביר שמות לתפילה כאן באתר
חרדים 10
ב' אב התשפ"ג / 20.07.2023 12:41

ביום רביעי  ט”ו באב (2.8) עליו נאמר “לא היו ימים טובים בישראל כחמישה עשר באב”, יקיים ‘יד לאחים’ מעמד מיוחד בעמוקה לתפילה לזיווגים עבור רווקים ורווקות.

המעמד, שיערך על הציון של התנא יונתן בן עוזיאל בעמוקה, תפתח קריאת מזמורי תהילים על ידי עשרה תלמידי חכמים והוא יוקדש כולו לתפילה ולהזכרת שמות מעוכבי השידוך, אשר שמותיהם יישלחו מבעוד מועד למוקד ‘יד לאחים’.

התפילה בט”ו באב נערכת גם השנה על רקע תופעת הרווקות המאוחרת שהפכה להיות נפוצה מאוד בשנים האחרונות במגזר, ובמשפחות רבות ישנם רווקים ורווקות המייחלים ומצפים להקים סוף סוף בית נאמן בישראל.

ב’יד לאחים’ מבקשים להדגיש כי במידת הצורך, תמשך התפילה בעמוקה על הרווקים והרווקות בל”נ מידי ערב ראש חודש, חודש חודש עד למציאת הזיווג.

להעברת שמות רווקים/ות  כנסו לאתר יד לאחים

מיד עם הפרסום על מעמד התפילה הצפוי, הוצף מוקד ‘יד לאחים’ בפניות רבות מכל רחבי הארץ, למסירת שמות למעמד התפילה. מעניין לציין כי חלק מהפונים ביקשו לומר תודה וסיפרו בהתרגשות על עצמם, או על חברים ובני משפחה שמצאו את זיווגם לאחר ששמותיהם הוזכרו במעמד התפילה שנערכה בט”ו באב אשתקד.

ב’יד לאחים’ ציינו כי הדאגה והערבות ההדדית לכל יהודי, מלווה את פעילות ההכנה למעמד התפילה. ואומנם בקשות רבות של קרובים מכרים וידידים על יקיריהם זורמות כל העת למשרדי העמותה.

להעברת שמות רווקים/ות  כנסו לאתר יד לאחים  או חייגו למוקד יד לאחים 9234*

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות