מבחני הרבנות הראשית נפתחו היום בבנייני האומה: כמה נבחנים נרשמו?

מבחני הרבנות נפתחו היום באולמות בנייני האומה בירושלים • ביום הראשון לבחינות נבחנים 1,300 אברכים ותלמידי ישיבות • במועד הבחינות הנוכחי ייבחנו בסך הכל כ-2,800 נבחנים לרבנות ודיינות
יוסף גרינבוים
א' אב התשפ"ג / 19.07.2023 18:35

יורה יורה, ידין ידין: היום (רביעי) נפתח בירושלים מועד הבחינות לרבנות ודיינות – וביום הראשון נבחנים בו 1,300 תלמידי ישיבות ואברכים. במשך 3 הימים הקרובים ייבחנו כ 2,800 נבחנים.

מנכ״ל הרבנות הראשית יהודה כהן הגיע היום, יחד עם מנהל הבחינות ברבנות הראשית הרב רפאל מזרחי, לבנייני האומה – שם מתנהלים הבחינות, על מנת  לעקוב מקרוב אחר קיום המבחנים, והדגיש לנבחנים את החשיבות של שמירה על טוהר הבחינות.

החל ממועד הבחינות הנוכחי, בפעילותו של מנכ״ל הרבנות יהודה כהן ובהנחייתם של הרבנים הראשים והשר לשירותי דת ח״כ מיכאל מלכיאלי, מתבצע הרישום ותפעול הבחינות של הרבנות על ידי מחלקת הבחינות, המחשוב והתקציבים של הרבנות הראשית. כל זאת במטרה לחסוך את עלויות אגרת הבחינות המוטלות על הנבחנים – אברכים ותלמידי הישיבות בני התורה.

זאת, תוך שיפורים משמעותים שהוכנסו לטובת הנבחנים, הכוללים מערכות מחשוב חדשות, וקיום הבחינות באולמות גדולים ומרווחים כדוגמת בנייני האומה בירושלים.

מנכ״ל הרבנות הראשית אמר: “בפעילות מאומצת פעלנו לשפר את השירות עבור הנבחנים שיפור משמעותי, תוך שמירה על עלויות הבחינה הקיימות. המקום בו ניתן לראות את האחדות בין המגזרים והעדות הם מבחני הרבנות הראשית.

“כמות הנבחנים הגדולה, מוכיחה שוב את האמון הגדול והרחב של הציבור בתעודת ההסמכה של הרבנות הראשית לישראל”.

הוא הוסיף: “במטרה לכבד ולהקל על הנבחנים, פעלנו לחזור ולקיים את הבחינות באולמי בנייני האומה המרווחים והמפוארים, תוך שמירה על העלויות כבעבר. אני מאחל לנבחנים בהצלחה ושיזכו להרבות תורה וכבוד שמים”.

הרב רפאל מזרחי, מנהל הבחינות ברבנות הראשית: “בפעילותו המאומצת ובגיבויו של מנכ״ל הרבנות הראשית הצלחנו לשפר את מערך הרישום והבחינות לרבנות, תוך שיפור משמעותי של השירות לנבחנים, אברכי הכולל ותלמידי הישיבות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אברך
    06/08/2023 11:05
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הם אינם מפרסמים תשובות כבר 5 חודשים (הרבה מעל 90 יום כפי שחיקקו)
    המענה הטלפוני שלהם יום בשבוע שלוש שעות וגם לשם כבר שלושה שבועות הטלפון מנותק.
    זה זילזול בנבחנים ובכסף שלהם.
    כל הפירסומים שאנשים ניגשים זה פוליטיקה ויחצנות , מה שווה מבחן בלי שבודקים אותו?