בשידור חי: כתב חדשות 14 הותקף באלימות בידי מפגיני שמאל • צפו

הכתב עתי שלו דיווח מתחנת הרכבת השלום - ואז הגיע אחד המוחים מאחוריו, דחף אותו והתקרב אליו עם תנועות ידיים מאיימות • מפגינים אחרים שהיו במקום כיסו את המצלמה עם דגלים • ארגון העיתונאים גינה: "אי אפשר להפגין בעד דמוקרטיה ובמקביל להפריע לשידור"
אבי כץ
כ"ט תמוז התשפ"ג / 18.07.2023 20:29

עתי שלו, כתב  ערוץ 14, שהגיע היום (שלישי) לתחנת רכבת השלום לסקר את מחאת ‘יום השיבוש’ של השמאל –  הותקף בידי מפגינים בשידור חי בעת שדיווח ל’מהדורה המוקדמת’ עם ליטל שמש.

אחד המפגינים הגיע מאחורי שלו ודחף אותו באלימות, תוך כדי שהכתב מתגונן ודורש מאותו אדם לא לגעת בו. שאר המפגינים במקום לא הניחו לשלו לדווח כראוי, כיסו את מצלמת הערוץ עם דגלים וצעקו על הכתב ללא הפסקה.

לקראת סוף התיעוד נראה פקח של הרכבת מגיע ומנסה לפזר את קבוצת המתגודדים סביב הכתב.

מארגון העיתונאים והעיתונאיות בישראל נמסר בתגובה לתקיפה: ״אנחנו מגנים את תקיפת כתב ערוץ 14 במהלך שידור על ידי מפגינים. אין מקום לגילויי אלימות כלפי עיתונאים וצוותי תקשורת. אי אפשר מצד אחד להפגין בעד דמוקרטיה וחופש ביטוי, ובמקביל להפריע ללא הפסקה לשידור ולתקוף כתבים״.

אין זו הפעם הראשונה שהכתב שלו מותקף. גם ביום השיבוש לפני כשבוע, נתקלו שלו והצוות שאיתו באלימות. באירוע אז דיווח שלו מקפלן.

יצוין, כי ערוץ 14 הפיץ ברשתות החברתיות קריאות מבעוד מועד להגיע לתמוך ולחזק את הכתבים בשטח, וכמה פעילים אכן הגיעו כדי להגן על שלו. למרות זאת, מפגין זועם הצליח לפלס את דרכו לעבר שלו, דחק בו באלימות תוך קריאות גנאי נגד ערוץ 14.

מגיש ‘הפטריוטים’ ינון מגל צייץ: “ממתין להפגנת שמאל שבה עתי שלו לא מותקף”. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות