מני אסייג לשמאלנים: ‘אל תבואו לצפות בסרט. מעדיף לגווע ברעב’

מני אסייג, התסריטאי של הסרט המצליח 'ההילולה', צייץ: "לא מעוניין ולא רוצה להתפרנס ממי שהורס את המדינה היהודית ופוגע ברבנים ולומדי תורה" • הדגיש: "מעדיף לרעוב ולא להיות תלוי בכם" • אחיו, במאי הסרט, התנער: "לסרט שלי כולם מוזמנים, הפוליטיקה נשארת בחוץ"
אבי כץ
כ"ט תמוז התשפ"ג / 18.07.2023 15:03

התסריטאי מני אסייג, שחתום בין היתר על הלהיט הקולנועי החדש ‘ההילולה’, קרא היום (שלישי) בציוץ בחשבון הטוויטר שלו, קריאה נחרצת  למפגיני השמאל נגד הממשלה והרפורמה – “אנרכיסטים”, כלשונו – שלא להגיע לצפות בסרט.

“אנרכיסטים ותומכיהם: לא יודע אם יש לחלקכם כוונה כזו, אבל אם יש כזו, אני מבקש שלא תגיעו לצפות בסרט, וגם לא למופע האישי שלי, ולשום אירוע שאני קשור בו”, כתב אסייג.

הוא הוסיף: “לא מעוניין ולא רוצה להתפרנס ממי שהורס את המדינה היהודית, ופוגע ברבנים ולומדי תורה בחסות הדיפ סטייט. מעדיף לרעוב ולא להיות תלוי בכם”.

מנגד, אחיו, שלום אסייג, כוכב הסרט, התנער מהאמירה בשיחה עם אתר ynet: “מאוד לא מסכים עם הדברים שמני אחי כתב ומתנער מהם. זה דברים בניגוד לגמרי לראיית עולם שלי. הסרט הזה נעשה כדי לשמח את עם ישראל ודווקא בתקופות האלה כולם מוזמנים מימין, משמאל בעד ונגד המהפכה. אחים אנחנו”.

בהודעה נוספת אמר האח:  “הסרט הזה הוא לא של מני, הוא שלי! מני לקח חלק בכתיבה בתחילת הדרך אבל מי שעמל על התסריט בשנה האחרונה הם דניאל אסייג ואור כהן. לסרט שלי כולם מוזמנים, הפוליטיקה נשארת בחוץ”.

אתמול עדכנה חברת ‘סרטי יונייטד קינג’, מפיקת ומפיצת הסרט ‘ההילולה’ שכתב אסייג, כי יותר ממאה אלף ישראלים צפו בסרט בארבעת הימים הראשונים להקרנתו בבתי הקולנוע.

מדובר באחת הפתיחות הטובות והמרשימות ביותר בתולדות הקולנוע הישראלי.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פרענק מני
    19/07/2023 10:00
    לולה
  1. בקרוב תהייה כמו אבותיך,תחתום בבטוח לאומי,איש קטן ועלוב