הרמטכ”ל לשמאל: “מי שקורא לאי התייצבות פוגע בצה”ל ובביטחון”

הרמטכ"ל תקף בחריפות, בפתח הדיון בוועדת חוץ וביטחון בכנסת, את 'מחאת המילואימניקים' • השר ישראל כ"ץ: "מסר חד וברור מפי הגורם המוסמך - מול כל הלשעברים שנושאים את שם ביטחון ישראל לשווא"
אריה ריבקינד
כ"ט תמוז התשפ"ג / 18.07.2023 10:53

הרמטכ”ל הרצי הלוי תקף היום (שלישי) בחריפות, בפתיחת דיון ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, את “מחאת המילואימניקים” – ואמר כי “כל מי שקורא לאי התייצבות פוגע בצה”ל וביטחון המדינה”.

הרמטכ”ל הגיע לוועדה בכנסת, כדי לסקור בפני הח”כים את ההתפתחויות הביטחונית האחרונות.

הלוי הוסיף: “אנחנו מחויבים להשאיר את צה”ל להיות ערני, דרוך, לחזק את ההרתעה ולקיים מציאות טובה לאזרחי מדינת ישראל. האתגרים הביטחוניים מחייבים אותנו למוכנות גבוהה, שילוב של הכשירות והלכידות. גם שיש מתח בניהם. ולכן הציווי שלנו זה לשמור את שני אלה ביחד בצורה הטובה ביותר”.

שר האנרגיה והתשתיות וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, ח”כ ישראל כ”ץ, צייץ: “הרמטכ”ל בכנסת: ‘מי שקורא לאי התייצבות פוגע בצה”ל ובביטחון המדינה’.
‏מסר חד וברור מפי הגורם המוסמך – מול כל הלשעברים שנושאים את שם ביטחון ישראל לשווא”.

ב’מחאת המילואימניקים’ הגיבו  לרמטכ”ל: “הרמטכ”ל יורה את חציו בכיוון הלא נכון. האחראיים לסכנת אי-ההתנדבות יושבים במשרדי הממשלה קורעים את העם, מפרקים את הצבא ומסכנים את ביטחון ישראל. הפטריוטים הישראלים נמצאים היום ברחובות ומגינים על ישראל כיהודית ודמוקרטית, כי צבא עם יש רק בדמוקרטיה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות