בלוגר התעופה הפופולרי ‘שוחט’ את אל על: ארוחה מגעילה, טיסה מוזרה

ג'וש קייהיל, שמפעיל חשבונות ברשתות החברתיות עם מאות אלפי עוקבים, פרסם סרטון שמתאר חוויית טיסה במחלקת התיירים • מהצוות הנרגן, דרך האינטרנט שלא עבד ועד לחביתה המגעילה • אלה הסיבות שהובילו אותו להעניק לאל על ציון  3 מתוך 10
חרדים 10
כ"ח תמוז התשפ"ג / 17.07.2023 19:43

ג’וש קייהיל, בלוגר תעופה פופולרי, פרסם בעמוד היוטיוב שלו סרטון בו הוא מבקר קשות את חוויית הטיסה מנתב”ג ללונדון במחלקת התיירים של חברת אל על.

קייהיל, שמתחזק חשבון יוטיוב עם כ-607 אלף עוקבים וחשבון אינסטגרם עם כ-106 אלף עוקבים, פרסם לפני כשמונה חודשים סרטון עם ביקורת חיובית מטיסה במחלקת הביזנס לדובאי, אך כעת חוויית הטיסה שלו הייתה שונה ב-“180 מעלות”, כלשונו.

את הפער בין שתי הטיסות מסביר הבלוגר בכך שבפעם הקודמת באל על ככל הנראה התכוננו מראש להגעתו ולכן סיפקו “הצגה של שירות שסביר להניח שרובכם לא תקבלו”.

לפי דניאל סלאמה שפרסם באתר ynet את הביקורת הקטלנית, במסגרת עבודתו ג’וש טס אין ספור טיסות ברחבי העולם ומסקר עשרות חברות תעופה בכל המחלקות. יש לו ניסיון רב בעולם התעופה, והוא מכיר את הסטנדרטים במחלקות השונות בחברות תעופה רבות.

ממה שהוא מתאר בסרטון, כבר בעלייה למטוס הצוות היה לא ידידותי ונזף בנוסעים.

“העדפתי להוריד את המצלמה כדי לא לחטוף אגרוף בפנים”, אמר. “שמתי לב שלצוות הייתה מעט מאוד סבלנות לנוסעים, והיה עצוב לי לראות את זה”.

הבלוגר הוסיף: “עד עכשיו החוויה שלי היא ממש ההפך ממה שהיה לי בשנה שעברה. הצוות הוא ההפך המושלם, לא ידידותי. אפילו לא אמרו לי שלום במהלך העלייה למטוס”.

הוא  ציין לטובה את המושבים בדרימליינר של אל על, שלדבריו היו נוחים ומרווחים יחסית, ושיבח את מערכת הבידור במטוס, העשירה בעשרות תכנים מעניינים.

לפי הביקורת שלו, מחיר האינטרנט (19.99 דולר במקרה שלו) שמוצע במטוסי ה-787 הוא הוגן, אך ציין כי בשל תקלה הוא לא יכול היה ליהנות מהשירות. “זאת תקלה שהייתה לי גם בטיסה הקודמת עם אל על, אז לא הייתי בונה על זה שיהיה חיבור אינטרנט פעיל”.

את ארוחת הבוקר שהוגשה לו תיאר כמזעזעת: “בכל השנים שאני טס בהם מעולם לא הגישו לי חביתה כזאת מגעילה, כבר היה עדיף לי לאכול את המגזין של הטיסה, זה יכול היה להיות חטיף טעים יותר”.

בנוסף הוא תהה מדוע לא הגישו תה או קפה: “אולי זו המדיניות באל על או אולי הצוות פשוט היה עצלן מדי”.

כשביקש מהדיילת אוזניות, היא השיבה בשלילה.

“זאת טיסה מאוד מוזרה”, סיכם.

הציון הסופי שהעניק לטיסה היה 3 מתוך 10.

מאל על נמסר בתגובה לאתר ynet: “אנו מצרים על החוויה השלילית שאותה תיאר הלקוח, ואנו בודקים את טענותיו בכובד ראש. יחד עם זאת חשוב לציין כי הביקורת בטיסה הנ”ל אינה מייצגת את חוויית השירות באל על. אנו עומלים על שינויים וחידושים בתחום השירות, ופועלים לשיפור מתמיד עבור לקוחותנו”.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כמה טיפוסי, תרבות הכסת''ח במיטבה - אלעל, בהחלט הכי בבית
    17/07/2023 21:02
    אלון
  1. כמו בצבא – יודעים שמגיע האלוף, כולם עושים הצגה
    מביך, חפ-לפ, עיגול פינות, ”יהיה בסדר”
    כל השיט שיש לנו כאן במיקרו-קוסמוס הזה שנקרא אל-על
    לפחות יש אנשים טובים במדינה הזו..

  2. פחחחחחח אלעל
    18/07/2023 08:39
    מ. ש
  3. מה חשבתם שאלעל יש להם זמן ללקוחות, הם עסוקים ברפורמה, הטייסים שלהם מאיימים על מדינת ישראל, הדיילים חושבים רק על לגיון בלפור, אני קורא לכל 64 המנדטים תפסיקו לטוס עם אלעל

  4. שילך לעזאזל מה גוי מבין באוכל כשר אנטישמי
    18/07/2023 09:43
    מוטי
  5. 😀

  6. ככה זה שמכניסים וועדים בכל חור וגורמים לעובדים להרגיש בנוח גם כאשר יעניק שירות זוועה
    18/07/2023 11:08
    מאיר
  7. מה אכפת לו ,הרי בכל מקרה תיכנס משכורת

  8. אל על
    18/07/2023 13:33
    אמיר
  9. בטיסה מגעילה של אל על חרדים שמילאו את המטוס צעקו הרעישו נתנו לילדים להשתולל כמו בטירוף ואף עלו על ראשי הנוסעים עלו מעל המושבים עם רגלים על ראשי הנוסעים
    והיו כאלו שבזמן האוכל על משטח האכלה החליפו חיתולים מפוצצים בחר….מול עיני האחרים ולידה מי שאוכל ממש למופת הגיע הזמן שיעשו טיסות לחרדים בלבד שיפרידו אותם מאיתנו זה עובר כל גבול מחא תיקים מלא סירים עם ריח נוראי שהם מוציאים בזמן טיסה קצרה במהות ביסלי סירחון שופכים פטל על הכל איכס

  10. חווית טיסה באלעל
    18/07/2023 13:57
    יוסף
  11. צודק, אחת החברות הגרועות ביותר. עם אלף תרוצים על כך דבר.
    מה שלא יודעים שאני טס לא מעט ואז תמיד אותם תרצוים זה כבר מדיניות.
    לפעמים נראה שהטיסה הינה עבור הצוות והנוסעים זה עצם מיותרת.
    הכי חשוב שהמזוודות של הצוות ירדו מהר ויוכלו לברוח למלון/ הביתה.