אמסלם: “השמאל הכי גזענים שיש, אנחנו בשבילם פח אשפה!” • צפו

השר דודי אמסלם הטיח באופוזיציה: "אתם עובדים למולך, אהרון ברק ביריון משפטי, צריך לשבת בבית סוהר. גם אהוד ברק" • על השמאל: "הם המדינה! הצפונבונים בת''א! זה האיש הנאור. זה רק שאלה של זמן עד שיעלה מישהו ויגיד שאנחנו לא יכולים להצביע, עיירות הפיתוח והערבים"
אריה ריבקינד
כ"ח תמוז התשפ"ג / 17.07.2023 18:10

השר במשרד המשפטים והשר המקשר בין הממשלה לכנסת, ח”כ דודי אמסלם, נאם היום (שני) במליאה במהלך הצעות אי אמון בממשלה – ותקף בחריפות חריגה את השמאל.

בדבריו, פנה אמסלם לחבר הכנסת מנסור עבאס, ראש מפלגת רע”מ, ותקף בחריפות את מצביעי השמאל: “זה רק שאלה של זמן עד שיעלה מישהו ויגיד שאנחנו לא יכולים להצביע, עיירות הפיתוח והערבים. יגידו ‘אין להם השכלה והם לא מבינים’.

“הם המדינה! הצפונבונים בת”א! זה האיש הנאור, אנחנו פח אשפה! גם עלייך הם חושבים אותו דבר! על כל האוכלוסייה הערבית! השמאל הם הכי אלימים, אנטי-דמוקרטיים וגזענים שיש”.

קודם לכן הטיח אמסלם בחברי האופוזיציה “אתם עובדים למולך” וכינה את נשיא בית המשפט לשעבר אהרון ברק “ביריון משפטי”. הוא טען כי הוא ואהוד ברק צריכים לשבת בכלא.

“יש בן אדם שמסית את כל מדינת ישראל ולטעמי צריך לשבת בבית סוהר, קוראים לו אהרון ברק”, אמר השר. “גם אהוד ברק, הוא רק אדם יותר שטחי ולפי הבנתי יותר מושחת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות