מורן נחום עם 10 אטרקציות לילדים ומשפחות בפריז

מורן נחום מציגה את 10 האטרקציות שחובה לראות ולעשות בפריז לילדים ולמשפחות • כל אטרקציה נבחרה בקפידה ובמחשבה רבה. תהנו!
תוכן שיווקי
כ"ח תמוז התשפ"ג / 17.07.2023 12:32

מורן נחום מאוהבת בפריז. הרפתקאות משפחתיות בלתי נשכחות בפריז הן משהו שאתם לא תשכחו לעולם, במיוחד עם ילדים בין אם קטנים, מתבגרים או בני נוער!

מורן נחום מציגה את 10 האטרקציות שחובה לראות ולעשות בפריז לילדים ולמשפחות. כל אטרקציה נבחרה בקפידה ובמחשבה רבה. תהנו!

מורן נחום, הינה סוכנת תיירות ישראלית שאוהבת לעזור למטיילים להחליט בצורה שקולה לאן לטוס ומה לעשות ביעד. כעת מורן נחום מציינת את פריז ומביאה 10 אטרקציות ששווה למשפחות להכיר בעיר.

פריז, הבירה הקסומה של צרפת, היא כבר מזמן שם נרדף לאמנות, אופנה ותענוגות קולינריים. בעוד שהפיתוי המתוחכם של העיר מושך מבוגרים רבים, פריז טומנת בחובה קסם לא פחות לקטנטנים. מורן נחום ממשיכה ומוסיפה כי העיר שופעת מוזיאונים אינטראקטיביים, פארקים ואטרקציות ידידותיות לילדים, עיר האורות מציעה שפע של הרפתקאות מושלמות למשפחות.

הנה עשרה יעדי חובה שכדאי לכלול בחופשה המשפחתית הפריזאית שלכם.

  1. מגדל אייפל

שום ביקור בפריז אינו שלם בלי להתפעל ממגדל אייפל האייקוני. נסיעה במעלית לפסגה מספקת נופים עוצרי נשימה של העיר שידהימו ילדים ומבוגרים כאחד. עבור פיקניק, פארק דו שאן דה מארס בבסיס המגדל הוא מקום אידיאלי.

  1. דיסנילנד פריז

כ-40 ק”מ מזרחית למרכז פריז, דיסנילנד פריז היא ממלכה קסומה שבה הדמויות האהובות על הילדים מתעוררות לחיים. הוא מחולק לפארק דיסנילנד ולפארק אולפני וולט דיסני, ומציע טיולים מרתקים, מופעים מרתקים ומצעדים. מעבר לרכיבות, הילדים יכולים ליהנות מפגישה עם דמויות דיסני, לחקור את הטירה של היפהפייה הנרדמת ולצפות בתצוגות הזיקוקים הליליות.

  1. Cité des Sciences et de l’Industrie – מוזיאון המדע

מורן נחום מסבירה כי זה ממוקם בפארק דה לה וילט, Cité des Sciences et de l’Industrie הוא מוזיאון המדע הגדול באירופה. התערוכות האינטראקטיביות, הפלנטריום ותיאטרון ה-IMAX מבטיחים יום מלא בחינוך ובידור. ילדים יאהבו במיוחד את Cité des Enfants, אזור ייעודי לילדים ללמוד על העולם סביבם באמצעות משחק.

  1. מוזיאון הלובר

בעוד שמוזיאון לאומנות אולי אינו היעד הראשון שעולה על הדעת לילדים, הלובר הוא חריג בולט. האוסף העצום של המוזיאון כולל מומיות מצריות, שריון מימי הביניים, וכמובן, המונה ליזה המפורסמת – כולם בטוח ירתקו את הקהל הצעיר.

  1. Jardin d’Acclimatation – פארק שעשועים

פארק השעשועים הזה ב-Bois de Boulogne מציע טיולים לילדים, ציפורים, גן חיות ובית מראות קסום. מלבד אלה, יש בגן גם אתרי פיקניק, אזורי משחק ותיאטראות בובות, מה שהופך אותו למקום מושלם ליום טיול משפחתי.

  1. אקווריום פריז

אקווריום פריז, או סיניאקווה, הוא ביתם של למעלה מ-10,000 יצורי ים, כולל כרישים וקרניים. באקווריום מתקיימות גם סדנאות אינטראקטיביות לילדים, מה שהופך אותו לתחנה מרתקת ומלמדת למשפחות.

  1. מונמארטר ו-Sacré-Cœur

השכונה האמנותית של מונמארטר, הידועה בעברה הבוהמייני, מציעה לילדים את ההזדמנות לצייר את הדיוקנאות שלהם על ידי אמני רחוב בפלאס דו טרטר. ביקור בבזיליקת Sacré-Cœur המדהימה, ואחריו סיור בחנויות המקומיות למזכרות, מהווים יום מענג.

  1. מוזיאון גרווין (מוזיאון השעווה)

אמנם בפריז אין מאדאם טוסו אבל יש את מוזיאון גרווין שהוא מוזיאון שעווה מפורסם מאוד. אחד המקומות המגניבים ביותר שתוכלו לקחת את הילדים שלכם. לא לשכוח טלפונים כי אתם הולכים לצלם, והרבה!

  1. ארמון ורסאי והגנים שלו

נסיעה קצרה מפריז, ארמון ורסאי מציע הצצה מרתקת להיסטוריה המלכותית של צרפת. הפאר של הארמון ירשים את הילדים, בעוד הגנים הנרחבים, הכוללים מזרקות, תעלות ומיני רכבת, מספקים מרחב גדול לשחק ולחקור.

  1. La Vallée Village

סיים את החופשה המשפחתית הפריזאית שלך בביקור ב-La Vallée Village, מרכז קניות מקסים באוויר הפתוח הממוקם ממש מחוץ לפריז. מלבד התפארות ביותר מ-110 בוטיקים של מותגים בעלי שם עולמי, הוא מציע פעילויות לילדים, מה שהופך את הקניות למהנה לכל המשפחה.

מורן נחום מציינת כי עשרת היעדים הללו הם רק קצה הקרחון בכל הנוגע לאטרקציות ידידותיות למשפחות בפריז. מעבר לכך, בתי הקפה, הקונדיטוריות והקרפריות של העיר מציעים פינוקים לאוכלים קטנים, והפארקים והכיכרות הרבים שלה מספקים מקומות מצוינים לפיקניקים וזמני משחק מאולתרים. בסך הכל, פריז מבטיחה שילוב של תרבות, היסטוריה וכיף שמבטיח חופשה משפחתית בלתי נשכחת. נסיעה נעימה!

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אח פריז
    18/07/2023 08:23
    יעקב כהן
  1. אכן הייתי שם בכל המקומות המוזכרים ואין ספק שזו עיר נהדר!
    לא בכדי היא בעלת הכי הרבה כניסות תיירים מכל עיר אחרת בעולם!