“הקנאה העבירה אותו על דעתו”: המגיש במתקפה על אהוד אולמרט

ינון מגל וחיים לוינסון שוחחו על המתקפות האחרונות של אהוד אולמרט את הממשלה: "מנסה לפגוע במדינת ישראל, העיקר לפגוע בנתניהו" • לוינסון: "אולמרט, למה אתה עושה את הטעות הזאת, שאתה נותן תחמושת לינון מגל ודומיו?"
חרדים 10
כ"ח תמוז התשפ"ג / 17.07.2023 12:19

המגישים ינון מגל וחיים לוינסון שבו היום (שני) אל אולפן 103 לעוד שעתיים משותפות ורוויות חילוקי דעות.

לפני הצלילה לענייני דיומא, החליטו צמד המגישים להבין אחת ולתמיד מה היה ההליך הרפואי שעבר ראש הממשלה בנימין נתניהו שאושפז בבית החולים לאחר שחש ברע.

על ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, אמר מגל: “לאולמרט יש את עילת הקנאה, הקנאה העבירה אותו על דעתו. הוא מנסה לפגוע במדינת ישראל, העיקר לפגוע בנתניהו”.

לוינסון הביע את דעתו על התנהלותו של אולמרט: “למה אתה עושה את הטעות הזאת, שאתה נותן תחמושת לינון מגל ודומיו?”

בסוף השעה, הגיעו השניים לשיחה על הקמת בית המקדש השלישי.

“עשיתם מהדת עניין פוליטי”, האשים חיים. “אם ייפתח בית כנסת בשכונה שלי, אסתכל עליו גם כשלוחה פוליטית דתית להידחף לאורח החיים שלי”.

מגל ענה לו: “יש משמעות לכך שאנחנו עם, בעם ישראל יש ערבות הדדית. לעם ישראל יש משמעות כעם, להוביל יחד את המהלך של גאולת האנושות.

לשיחה הצטרף פרופ’ מיכאל גליקסון, מנהל מערך הלב של בית החולים שערי צדק, והשיב על התשובה באשר לרה”מ מפתח השיחה.

האזינו.

בראיון בערוץ “דמוקרטTV” קרא אולמרט לנשיא ארצות הברית ג’ו ביידן לנקוט בצעדים נגד ישראל. “אני קורא לארצות הברית לעשות הערכה חדשה של היחסים עם ישראל, על כל המשתמע מכך”, הצהיר. “אני קורא למנהיגי העולם לא להיפגש עם נתניהו”.

אולמרט החריף את הקו שלו נגד הממשלה: “מי שאוהב את מדינת ישראל חייב להיות נגד הממשלה. אין סנטור בהיסטוריה של ארצות הברית שיש לו יותר רקע של הצבעות למען ישראל מביידן. ביידן, אם הוא אוהב את ישראל, חייב להיות נגד הממשלה”.

הוא הוסיף: “הוא כבר אמר את זה, אבל הוא צריך לתת לזה מימד מעשי נוסף. הוא צריך לתת הודעה על הערכה מחדש שלה היחסים עם ישראל. על כל המשתמע מזה, כולל הדברים שהם במוקד החשיבות ותשומת הלב של ישראל. בשביל שיהיה ברור לחבורה האלימה שתומכת בנתניהו, מה המחיר שמדינת ישראל תשלם”,

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כי השוחד
    17/07/2023 12:23
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. זקני עם הארץ כל זמן שמזקינין דעתן מיטרפת עליהן .

  2. שלמה
    17/07/2023 23:33
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. אולמרט השתגע חייב אשפוז מידי.