לוינסון קבע ש’לשכת רה”מ משקרת’ – התערב, הפסיד ותרם לצדקה

חיים לוינסון הבטיח לתרום לצדקה אם נתניהו לא יעבור צינתור וטען שלשכת ראש הממשלה משקרת באשר למצבו • ינון מגל לא נשאר אדיש: "לוינסון מומחה לבעיות לב, אתם יכולים להתקשר" • זה נגמר בצהלה של טופז לוק: "שלח אישור שהעברת את הכסף לצדקה"
אבי כץ
כ"ז תמוז התשפ"ג / 16.07.2023 17:00

ינון מגל וחיים לוינסון פתחו את תוכניתם ברדיו 103 בהזדעקות של לוינסון באשר למצבו של נתניהו.

הוא תהה: “לשכת ראש הממשלה משקרת על הסיבות בגינן הגיע נתניהו”.

מגל לא נשאר אדיש והגיב: “אתה רופא? נהיית עכשיו מומחה למדת רפואה? חיים דב לוינסון הוא מומחה, הוא כבר קבע שנתניהו עבר צנתור”.

חיים הגיב לדברי מגל ואמר: “כל מה שנתניהו אומר זה בחזקת שקר, תצא מהפוזיציה מה הסיפור שהרופא המטפל יגיד מה הסיבה, אצלכם בימין הוא צריך את תדמית המאצ’ו, את ‘המתלוצץ עם רופאיו’, זה לא יגרע מכישרונו כראש ממשלה אם הוא יגיד את מצבו הרפואי. בן אדם בשנות ה-70 לחייו, זה הליך רפואי שכמעט שגרתי. אצלכם צריך להיות חזק, ספורטיבי, קשוח, כי זה מה שעובד על הציבור שלכם וזה מה שמוציא מהדעת”.

ינון ביקש לבדוק את מצבו של נתניהו ממקור ראשון וחייג לדובר ראש הממשלה טופז לוק. למרות ה’מתקשר’ הוא לא ענה לו, מגל הודה: “מעצבן אותי שלא עונים לי, איך לא עונים לינון מגל”.

הבוקר הודיע לוינסון כי יתרום “אלף שקל לצדקה אם נתניהו לא עובר היום צינתור. משקרים פה את כולם”.

לאחר שהתברר כי ראש הממשלה אכן לא עבר צינתור,  ובית החולים הצהיר כי “סיבת האשפוז היא התייבשות. ליבו תקין לחלוטין, ללא שום ממצא” – צייץ טופז לוק: “שלח אישור שהעברת את הכסף לצדקה. רק בריאות לכולם”.

לוינסון כתב בתגובה: “אה אוקיי. הושתל מנטר בחדר צנתורים. אשים 500 במקום אלף על הניואנס”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות