סיבת האשפוז התייבשות, ליבו תקין לחלוטין: נתניהו שוחרר מ’שיבא’

בית החולים שיבא על ראש הממשלה: "בשום שלב לא אובחנה הפרעה כלשהי בקצב הלב" • לנתניהו הושתל הולטר תת-עורי כדי לאפשר לצוות המקצועי הרפואי הצמוד אליו להמשיך במעקב שוטף
אריה ריבקינד
כ"ז תמוז התשפ"ג / 16.07.2023 11:45

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתחרר היום (ראשון) מבית החולים שיבא, לאחר שאושפז אתמול בעקבות התייבשות.

כושר ובריאות: לחסוך אלפי שקלים בשנה • מה זה אפאפ ואיך זה עובד?

בית החולים ‘שיבא’ עדכן הבוקר כי ראש הממשלה סיים סדרת בדיקות – וכי הוא נמצא במצב מצוין.

סיבת אשפוזו של נתניהו היא התייבשות. נמסר כי ליבו תקין לחלוטין, ללא שום ממצא.

בנוסף, הצוות הרפואי החליט לבצע סדרת בדיקות מקיפות ושגרתיות שמתבצעות בהכרה מלאה, כולל בדיקה חשמלית של הלב, שכולן יצאו תקינות לחלוטין.

מבית החולים עידכנו,  כי בגופו של ראש הממשלה הושתל מכשיר למעקב אחר פעילות הלב.

“ראש הממשלה נתניהו סיים סדרת בדיקות ונמצא במצב מצוין. אבחנתנו, בסיומן של כלל הבדיקות שבוצעו, כולל בדיקות המעבדה, שסיבת האשפוז היא התייבשות. ליבו תקין לחלוטין, ללא שום ממצא והוא ישוחרר לביתו כבר בשעות הקרובות”, נמסר מבית החולים.

“הצוות הרפואי החליט לבצע סדרת בדיקות מקיפות ושגרתיות שמתבצעות בהכרה מלאה, כולל בדיקה חשמלית של הלב, שכולן יצאו תקינות לחלוטין. בשום שלב לא אובחנה הפרעה כלשהי בקצב הלב”.

עוד נמסר: “לצורך המשך מעקב שגרתי החלטנו להשתמש בהולטר תת-עורי, כפי שנהוג, כדי לאפשר לצוות המקצועי הרפואי הצמוד של ראש הממשלה להמשיך במעקב שוטף”.

נתניהו, שאושפז אתמול אחר הצהרים, פרסם מאוחר יותר סרטון מבית החולים בו אמר: “מרגיש טוב מאוד, מודה לכולם על הדאגה. ביליתי עם רעייתי בכנרת בשמש בלי כובע ומים – לא רעיון טוב. רוצה להודות לכולכם על הדאגה ולצוותים הרפואיים בשיבא שבדקו אותי ברוך השם מרגיש מאוד טוב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות