ח”כ דן אילוז: ‘שרי, את צודקת, לא הייתי צריך להגיד את זה…’ • צפו

ח"כ דן אילוז מהליכוד התארח בתכנית 'אזור בחירה' בערוץ 13 - ונכנס לעימות עם המגיש רביב דרוקר • חברת הפאנל, הפרשנית החרדית שרי רוט, התערבה - וכך זה נגמר
חרדים 10
כ"ז תמוז התשפ"ג / 15.07.2023 23:37

דרוקר: דן אילוז, תן לי לשאול אותך שניה משהו, כי באמת מאז שנכנסת לכנסת, אני חייב להגיד, שמאפיין אותך קו… ואקרא מכתב ששלחת לחברי הקונגרס האמריקני נגד ביידן! אתה שלחת!  דן אילוז, לכל חברי הקונגרס האמריקני… (“אני כותב לכם בעקבות דבריו של הנשיא ביידן לגבי מדינת ישראל וממשלת נתניהו… חברים אינם נוהגים כך. אנו לא מתערבים איש במעשי רעהו. רוח הדמוקרטיה היא לאפשר לאומה להגדיר את עתידה בעצמה. ההאשמות של הנשיא ביידן הן התערבות בוטה בתהליך הדמוקרטי בישראל באמצעות ביקורת על עניינים פנימיים שצריכים להיקבע באופן פנימי”)…

כושר ובריאות: לחסוך אלפי שקלים בשנה • מה זה אפאפ ואיך זה עובד?

אילוז: לכל חברי הקונגרס שאני בקשר איתם במשך שנים…

דרוקר: לא, לא, לא, כתבת לכל חברי members…

אילוז: התפקיד הקודם שלי היה בבית ציוני אמריקה…

דרוקר: תן לי לסיים את השאלה. האם זה לא קצת יומרני מצד חבר כנסת חדש, שנבחר אמנם לכנסת ואנחנו מברכים אותך, והלוואי ותצליח, לכתוב לחברי קונגרס אמריקני נגד דברים של נשיא אמריקני?

אילוז: אז תן לי לענות, אני הייתי יו”ר ארגון ציוני אמריקה בארץ, הארגון הציוני הוותיק ביותר בארה”ב, זה היה התפקיד הקודם שלי לפני שהגעתי לכנסת, אני בקשר רציף עם חברי קונגרס, כבר שנים, וכן, כשהיה איזה שהוא משהו שביידן חצה קו אדום, אז אני אמרתי שאשתמש בכל הכלים שיש לי כדי לתמוך בעם ישראל.

דרוקר: הם הגיבו, אגב?

אילוז: כן, קיבלתי תגובות, לא אגיד לך ממי, אבל כן.

(דרוקר צוחק)

אילוז: תצחק כמה שאתה רוצה, אבל אני בקשר רציף איתם ואשתמש בכל הכלים שיש לי כדי להילחם למען מדינת ישראל, גם אם אתה מנסה להגחיך את זה. אמשיך לעשות את זה גם אם אתה מנסה להגחיך את זה. וניסית!

דרוקר: לא.

אילוז: ואגב, זה עבד לך באיזה שהוא אופן, אני לא יודע מה הרייטינג שלך, כנראה שזה עבד לך…

דרוקר: מאד מאד נמוך, ועכשיו הוא גם יורד (צוחק)…

אילוז: לא, דווקא אני חושב שתקבל רייטינג טוב פה.

דרוקר: לא, כי אני רואה סדרה של ציוצים שלך, שאתה יושב עם ראש הממשלה, ואתה מדבר על זה ש’נלחמנו ביחד’, ‘אנחנו נלחמים ביחד ביוקר המחיה’, ואתה מדבר על איך אתה פותר את משבר הרופאים כי אתה תתן לרופאים בחו”ל את הבחינות פה וכו’, אין פה יומרנות יתר מצד חבר כנסת שהוא בסך הכל חצי שנה בתפקיד?

אילוז: יש לי חזון מאד גדול שאני מנסה בהחלט ליישם, ואני חושב שאתה צריך לברך על זה. אתה לא רוצה שרופאים עולים שמגיעים מחו”ל במקום לחזור לארצם בגלל שלא מקבלים אותם, בזמן שיש משבר של רופאים פה, אתה לא רוצה שיכירו בתארים שלהם?

דרוקר: מאד רוצה. ניסיתי לדבר על עניין אחר.

שרי רוט: מה שאני לא אוהבת מהדו-שיח הזה הוא שאתה לועג לו על זה שהוא חדש, והוא לועג לך על הרייטינג, בואו נוציא שניה את כל הלעגים…

אילוז: את צודקת, לא הייתי צריך להגיד את זה…

דרוקר: את המבוגרת האחראית שמפרידה בין הניצים…אני מאד מודה לך שרי…

שרי: אני חושבת שהתוכנית הזו טובה, בלי קשר לרייטינג, לא כולו מדיד גם…

אילוז: את צודקת, לא הייתי צריך להגיד את זה…

דרוקר: אני אעמוד בעקיצה. שרי, תודה על ההגנה, אעמוד בעקיצה…

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בדיקה
    16/07/2023 11:04
    יוני גרין
  1. בדיקה