בן 12 נפגע ממדחף של סירה בתאונה בכנרת: מצבו קשה אחרי החייאה

שוטרים השיטור הימי משו אותו לסירה שלהם, העניקו לו טיפול ראשוני בעומק הים וצוות מד"א שחבר אליהם הצליח להחזיר את הדופק - ופינה אותו לבית החולים • איש הצלה: "ביצענו פעולות החייאה מתקדמות תוך כדי שיט חזרה לחוף" • הילד מורדם ומונשם
חיים טוויל
כ"ה תמוז התשפ"ג / 14.07.2023 16:29

ילד כבן 12 מנהריה  נפצע היום (שישי) באורח קשה לאחר שנפגע ממנוע של סירה בכינרת.

כוחות  הצלה שהוזעקו לזירה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, שכלל פעולות החייאה – וכאשר חזר הדופק, הוא פונה למרכז רפואי צפון (פוריה) במצב קשה עם חבלות בגב ובגפיים.

מהמרכז הרפואי נמסר כי הוא טופל בחדר הטראומה עם פגיעות רב מערכתיות והועבר לטיפול נמרץ ילדים, כשהוא מורדם ומונשם.

התפללו לרפואת  אליהו חיים בן ורד. 

פראמדיק בסירת הים-בולנס של מד”א בכנרת שלום ביטון סיפר: “קיבלנו דיווח על נער שנפצע ממדחף סירה בעומק הכנרת ונמשה מחוסר הכרה לסירה של השיטור הימי. חברנו אליהם בסמוך למעגן הלידו ועברנו לסירה שלהם עם כל הציוד הרפואי הנדרש.

“השוטרים התחילו בטיפול רפואי ראשוני ואנחנו ביצענו פעולות החייאה מתקדמות תוך כדי שיט חזרה לחוף. המשכנו בפעולות ההחייאה תוך כדי החבירה לניידת טיפול נמרץ שלנו שהמתינה במעגן וכאשר ליבו שב לפעום הוא פונה לבית החולים במצב קשה מאוד כשהוא מונשם”.

מאיר חיון ואסף בנטל חובשי איחוד אצלה מסרו: “הנער הובא על ידי השיטור הימי כשהוא ללא דופק ונשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות ולאחר מכן הוא הועלה לניידת טיפול נמרץ תוך המשך פעולות ההחייאה. נמסר לנו כי במהלך הפינוי שב ליבו לפעום ובשלב זה מצבו מוגדר קשה”.

מהמשטרה נמסר: נסיבות האירוע נבדקות. החקירה נמצאת בראשיתה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות