תנים מחפשים אוכל • זוועה בת”א: עצמות אדם נחפרו מתוך קברים

מבקר שהגיע לבית העלמין קריית שאול בתל אביב כדי לפקוד את קבר הדודה, גילה עצמות אדם פזורים ליד קברים • החברא קדישא: עקב הבניה המואצת באזור המרכז והצמצום המשמעותי בשטחים הפתוחים, מתמודדים לאחרונה עם פלישה של תנים לבית העלמין בחיפוש אחר אוכל • צפו
חרדים 10
כ"ה תמוז התשפ"ג / 14.07.2023 00:49

מטלטל: עצמות אדם התגלו אתמול בסמוך לקברים בבית העלמין קריית שאול בתל אביב.

כושר ובריאות: לחסוך אלפי שקלים בשנה • מה זה אפאפ ואיך זה עובד?

בתיעוד וידאו ותמונות שפרסם שרון בנטוב בחשבון הפייסבוק שלו, מוצגים העצמות כשהן מפוזרות לצד קברים.

“ברוח התקופה”, סיפר הגולש, “הלכנו לבקר את הדודה שהלכה לעולמה בזמנה, וחסכה מעצמה את מה שאנחנו חווים היום. אז הלכנו שם, אתמול, לשורות הראשונות בקריית שאול, ממש צמוד לבית הקברות הצבאי, וזה מה שקיבלנו. ללא מילים – רק עצמות אדם”.

הוא הוסיף: “לזוהמה כבר הסתגלנו – זה מאידך, היה שינוי ממש מרענן. בית קברות קרית שאול 2023 בניהולה המסור של חברת קדישא”.

בתגובות סיפר בנטוב: “המנהל הגיע תוך דקות ויחד איתו ארבעה פועלים מסורים שאספו את העצמות. הוא אמר שאלו התנים שמחפשים אוכל”.

אברם מנילה, ראש חברה קדישא ת”א, אמר בתגובה ל’ישראל היום’, כי מדובר בתופעה בעייתית במיוחד, וכי הם עושים את המקסימום על מנת למגר אותה.

לדבריו, “חברה קדישא תל אביב-יפו משקיעה מיליוני שקלים בניקיון ותחזוקת בתי העלמין של החברה. לצערנו, עקב הבניה המואצת באזור מרכז הארץ, והצמצום המשמעותי בשטחים הפתוחים, מתמודדת החברה לאחרונה עם פלישה מוגבלת של חיות בר מוגנות לבתי העלמין”.

לטענתו, “האירוע המדובר הוא מקרה חריג שטופל נקודתית, תוך שמירה יתרה על כבוד המת ומבלי להשתמש באמצעים העלולים לפגוע בחיות מוגנות, בהתאם לחוק.

“רק לאחרונה הושלם גידור מחדש של בית העלמין קריית שאול והחברה תתחקר את האירוע האחרון ותבחן אמצעי מנע נוספים. אנו משתתפים בצער המשפחה ופועלים לפתרונות נוספים מול הרשויות המוסמכות לטיפול בנושא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות