“היועמ”שית אמרה שמותר”: נקמה? ימנים חסמו את הכניסה לקיבוצים

שעת הנקמה? פעילי ימין חסמו הערב את הכניסה למספר קיבוצים, כמחאה על חסימות הכבישים של מתנגדי הרפורמה ב'ימי השיבוש' • אחד המארגנים: "חלקם כועסים עלינו מאוד. אני מבין את זה, זה לא נעים שעושים לך את מה שאתה רגיל לעשות לאחרים"
חרדים 10
כ"ד תמוז התשפ"ג / 13.07.2023 19:54

פעילי ימין חסמו גם הערב (חמישי) את הכניסה למספר קיבוצים, כמחאה על חסימות הכבישים הנרחבות של מתנגדי הרפורמה במסגרת ‘ימי השיבוש’.

בימים האחרונים חסמו תושבים מקרית שמונה את הכניסות לקיבוצים סמוכים, בתגובה לחסימת העיר ב’יום השימוש’.

פעיל הימין יגאל מלכה מהליכוד סיפר לאריה אלדד ורוני בר-און ב-103FM על המחאה בקיבוץ יקום: “אנחנו עומדים בכניסה לקיבוץ ועוד קיבוצים נוספים. ראינו את המחאות של השמאל. ראינו אותם חוסמים כבישים”.

לדבריו,  “גלי בהרב-מיארה הסבירה לנו שאין מחאה אפקטיבית בלי הפרעה לסדר הציבורי, אז אנחנו מממשים את דבריה של היועצת המשפטית. אנחנו חוסמים כבישים על פי הנחיה של היועצת המשפטית לממשלה שאומרת שמותר”, טען.

הוא הוסיף: “שמענו את עמי אשד, מפקד מחוז תל אביב, במשך חצי שנה, מספר שהמשטרה, תפקידה הוא לשמור על המוחים ולא על שומרי החוק. קיבלנו את המסר. חצי שנה לקח לנו לקלוט את המסר. נפל האסימון, הבנו”.

על  תגובת התושבים שנחסמו – אמר: “חלקם כועסים עלינו מאוד. אני מבין את זה, זה לא נעים שעושים לך את מה שאתה רגיל לעשות לאחרים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות