“הרופאים מאוד מרוצים”: הגרב”מ אזרחי עבר הליך רפואי בהצלחה

חבר מועצת גדולי התורה של ‘דגל התורה’ וזקן ראשי הישיבות, המאושפז מאז צהרי יום השבת ב'הדסה עין כרם' - עבר הבוקר "פרוצדורה רפואית" בהצלחה • "הרופאים זוקפים את הכל בזכות התפילות של כלל ישראל"
יוסף גרינבוים
כ"ד תמוז התשפ"ג / 13.07.2023 11:26

ראש ישיבת ‘עטרת ישראל’, הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, חבר מועצת גדולי התורה של ‘דגל התורה’ וזקן ראשי הישיבות, המאושפז מאז צהרי יום השבת ב’הדסה עין כרם’ בירושלים,  עבר הבוקר (חמישי) הליך רפואי בהצלחה.

כושר ובריאות: לחסוך אלפי שקלים בשנה • מה זה אפאפ ואיך זה עובד?

מבית ראש הישיבה נמסר: “הטיפול עבר בהצלחה. הרופאים מאוד מרוצים וזוקפים את הכל בזכות התפילות של כלל ישראל. עדיין צריכים את המשך התפילות שראש הישיבה יתאושש ויחזור לאיתנו הראשון במהרה”.

ההחלטה על ביצוע  הפרוצדורה רפואית התקבלה אתמול בהתייעצות עם בכירי הפרופסורים המטפלים בראש הישיבה –  לאחר שאתמול בבוקר  תיקשר ראש הישיבה עם הרופאים המשפחה והסובבים אותו – “על מנת שראש הישיבה יוכל להמשיך את מסירת התורה והרבצתה כימי קדם”.

ראש הישיבה בן ה-94 פונה בשבת בצהרים בהכרה מלאה מקרית הישיבה בעיר מודיעין עילית לבית החולים ‘הדסה עין כרם’,  עקב מצוקה נשימתית. בהמשך הידרדר מצבו והוא הורדם והונשם, אולם מאז השתפר מצבו וחל “שיפור ניכר”.

התפללו לרפואת רבי ברוך מרדכי בן הינדא מלכה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות