פרופ’ באוניברסיטה העברית: “צבי סוכות אויב המדינה שצריך להדביר”

פרופסור עמירם גולדבלום בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו על הח"כ מהציונות הדתית: "לא אח, לא קרוב, נבל, אני עם הפלסטינים נגד הנבל הזה ומקווה שתמצא דרך להדביר אותו ואת שכמותו" • סוכות: "מותר לבקר, אסור בשום אופן להסית"
אריה ריבקינד
כ"ג תמוז התשפ"ג / 12.07.2023 19:00

פרופסור עמירם גולדבלום, פרופסור אמריטוס במחלקה לחומרי טבע בפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, פרסם בחשבון הפייסבוק שלו פוסט משתלח נגד ח”כ צבי סוכות – והגדיר אותו כ”אחד מאויבי המדינה”.

“צבי סוכות, אחד מאויבי המדינה שצריך להדביר”, כתב הפרופ’. “לא אח, לא קרוב, נבל כהניסטי ותומך מפלגת הג’נוסייד לפלסטינים, הציונות הדתית”.

הוא הוסיף: “הוא גם הוכחה שאין הבדל בין הפושעים והטרוריסטים של עוצמה יהודית ושל הציונות הדתית, שתי מפלגות מחליאות. ההישג העיקרי של הבור הזה, גידול פרא מנערי הגבעות, סמוטריץ’-יוגנד זה מעשי אלימות ותועבה, גזען שכמותו, נגד פלסטינים. אני עם הפלסטינים נגד הנבל הזה ומקווה שתמצא דרך להדביר אותו ואת שכמותו”.

ח”כ סוכות הגיב: “מותר לבקר, אסור בשום אופן להסית. ההסתה שאנו ערים עליה ברשתות בזמן האחרון חוצה את הקווים. זה מתחיל בקריאה של ראשי המחאה ליציאה למרי אזרחי, וממשיך לקריאה לפגיעה בחברי כנסת”.

הוא הדגיש: “כמובן שבין מה שכתב גולדבלום לבין המציאות אין שום קשר. אני קורא לכל הקשת הפוליטית, עצרו את ההסתה עכשיו. מותר להתווכח, צריך לדבר ולהתחשב ואסור להסית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות