20 חודשי מאסר לקיצוני שדרדר את פח האשפה שפגע במירל

בית משפט המחוזי בירושלים גזר היום, במסגרת הסדר טיעון, על מאיר קצב, חסיד ברסלב, בן 22 תושב אלעד - 20 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי לנפגעת מירל דז'לובסקי, חסידת קרלין שנפצעה קשה מפח 'הצפרדע' שדרדר עם חבריו הקיצונים ברחוב יחזקאל במהלך הפרות סדר
חיים טוויל
כ"ג תמוז התשפ"ג / 12.07.2023 14:04

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (רביעי), במסגרת הסדר טיעון, על מאיר קצב, חסיד ברסלב תושב אלעד – 20 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי לנפגעת העבירה.

זאת, לאחר שהורשע בדרדור פח אשפה בחודש דצמבר האחרון במהלך הפרות סדר ברחוב יחזקאל בירושלים, אשר פגע במירל דז׳ילובסקי, חסידת קרלין, בת 40,  שעברה במקום.

על פי כתב האישום המתוקן, במסגרת הפרות סדר שהתקיימו ברחוב יחזקאל, החליט קצב,  בן  22, יחד עם קיצונים נוספים להצית פח אשפה ולחסום באמצעותו את הרחוב.

בשעות הערב הציתו חלקם פח אשפה, וכולם החלו לדחוף את הפח בחוזקה ומזוויות שונות על מנת להזיזו ממקומו ולהניע אותו למרכז הכביש. אז הדרדר פח האשפה הבוער לכיוון הכביש המשופע כלפי מטה והחלק הפינתי שבו פגע בעוצמה במירל שעברה במקום.

בעקבות המכה התמוטטה מירל, אם ל־11 ילדים – ביניהם תינוק בן שמונה חודשים, על המדרכה, והנאשם והקיצונים הנוספים ברחו מהמקום.

כתוצאה ממעשיהם פונתה מירל לבית החולים ואושפזה בטיפול נמרץ.

לבית המשפט הוצג הסדר הטיעון, הנאשם הורשע בביצוע עבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות וסיכון דרכים והיום נגזר דינו.

הקיצונים  דירדרו את פח האשפה הגדול במהלך הפרות סדר והתפרעויות אלימות, לאחר מעצרו של יהושע דדון, בן 34 מבית שמש – שהיה מעורב בפריצה והצתה של החנות ‘פון כשר’ בשכונת גאולה בירושלים, לפני יום כיפור.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות